Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var nemlig feil badekar de tok, det var et nytt badekar som foreldrene til en kar i gruppa hadde kjøpt og skulle montere hjemme..

DET SIER DE ALLE!!

(som om foreldrene til noen kjøper et så stygt og badcom-aktig badekar for å montere hjemme)

Lenke til kommentar

Noen her som vet hvorfor det stod et badekar fylt med randen av jord, dandert som en grav og med hilsning fra Delta til Komtek i elektrobygget søndags kveld?

Delta? Som i Linjeforingen Delta?

Ja! Ikke sett bildet enda? Det var awesome, og jeg ble nesten litt rørt.

Jeg vil være med neste gang!

Lenke til kommentar

Ystenes foretrekker vel de som ikke har hatt kjemi siden de ikke har lært seg masse elendige metoder. Hvis man jobber hardt de første 3 ukene er det ikke noe problem å ta igjen det folk eventuelt husker fra VGS (kan kollidere med Åre)

Ystenes foretrekker jo så mye rart, tror ikke det han mener nødvendigvis er noen fasit for den enkelte.

AtW

Lenke til kommentar

Det er veldig delte meninger om Hetland som foreleser. Personlig fikk jeg ingenting ut av de algdat-forelesningene jeg var i, utover en overdose lolcat-humor. Tror han går mer hjem hos datateknikk enn hos indmatere, for jeg forsto det som at de fleste i min klasse ikke fikk noe særlig ut av forelesningene...

Men samtidig fikk han jo pris for beste foreleser på IDI fordi han hadde gjort instituttets vanskeligste fag bedre (at det skal være algdat er forøvrig hysterisk morsomt).

Endret av Moynar
Lenke til kommentar

Noen her som vet hvorfor det stod et badekar fylt med randen av jord, dandert som en grav og med hilsning fra Delta til Komtek i elektrobygget søndags kveld?

Delta? Som i Linjeforingen Delta?

Ja! Ikke sett bildet enda? Det var awesome, og jeg ble nesten litt rørt.

Jeg vil være med neste gang!

Jeg var ikke med. Har bare sett bildet. Tror det er en gjeng førsteklassinger som styrer med det badekaret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...