Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En jeg snakket med sa at man får studass-lønn, og lønnen øker etter ansiennitet.

 

Og hvor mye er stud.ass-lønnen? :p

 

Se her ---> Studass lønn

 

Når er fristen for å søke på studass stilling for våren 2011 ?

 

Det blir utlyst litt senere i semesteret, nærmere jul.

 

Blir forøvrig digg med studass lønn. Hadde ikke regnet med det så jeg jobbet i sommer noe som betyr at jeg har god rå i år og det er digg.

Lenke til kommentar

Hmm, la meg se om jeg har forstått dette riktig; dersom jeg har tatt 22,5 studiepoeng MER enn normal studieprogresjon i løpet av de siste 4 årene, så kan jeg slippe unna med 7,5 sp (ikke aktuelt å ta mindre enn 22,5, men la oss se på dette sånn rent hypotetisk) dette høstsemesteret og ALIKEVEL få full tilbakebetaling via stipend?

Lenke til kommentar

LarsP: Det er korrekt. Studiepoengene du har tatt i tillegg har du på en konto som kan brukes hvis du tar færre studiepoeng et semester. Samme greia med at man kan ta flere emner hvis man ligger etter.

Antar dette kun gjelder for fag man har fått stipendstøtte til, dvs at fag jeg har tatt mens jeg enten har vært uten lån eller bodd hjemme ikke teller i dette regnskapet?

Jeg tok nemlig noen psykologiemner da jeg bodde hjemme for 5 år siden som jeg ikke stod på/leverte. Jeg blir mektig irritert dersom det viser seg at disse emnene ødelegger for skrivingen av masteroppgaven i et helt annet studium. :p

Lenke til kommentar

Antar dette kun gjelder for fag man har fått stipendstøtte til, dvs at fag jeg har tatt mens jeg enten har vært uten lån eller bodd hjemme ikke teller i dette regnskapet?

Jeg tok nemlig noen psykologiemner da jeg bodde hjemme for 5 år siden som jeg ikke stod på/leverte. Jeg blir mektig irritert dersom det viser seg at disse emnene ødelegger for skrivingen av masteroppgaven i et helt annet studium. :p

Har ikke lest noe direkte om dette, men regner ikke med psykologiemnene har noe å si. Lånekassa bryr seg bare om emner du tar etter at du har begynt å få stipend fra dem slik jeg har forstått det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...