Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som jeg endelig hadde lært hvordan de jævla selvbetjeningkassene på Sit på stripa funker, er de stengt :thumbdown:

Det virker som de kun åpner selvbetjeningen rundt lunsjtider når det er mange i kø. De må vel ha en egen ansatt som står og passer på der.

 

Men for all del, bra tiltak. Når folk blir vant med dem og bruker dem tenker jeg køen går unna. :)

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

På foredrag med orakeltrjenesten og de har litt tekniske problemer. :whistle:

Men er det en god ting å søke om å være med der?

 

Ser du går data, er sikkert en god erfaring å ha med seg.

Også er det vel lønnet arbeid ?

Det er lønnet, ja. Tenkte både erfaringsmessig, CV og lønn gjør jo det til en god deal om jeg hadde fått jobb der.

Lenke til kommentar

På foredrag med orakeltrjenesten og de har litt tekniske problemer. :whistle:

Men er det en god ting å søke om å være med der?

 

Ser du går data, er sikkert en god erfaring å ha med seg.

Også er det vel lønnet arbeid ?

Det er lønnet, ja. Tenkte både erfaringsmessig, CV og lønn gjør jo det til en god deal om jeg hadde fått jobb der.

 

Det medfører riktighet

Lenke til kommentar

Nå er det overflod av meldinger der jeg blir bedt om å søke læringsassistent i EiT. Såvidt jeg vet er det to deler av opptaket, et intervju og en gruppedel. Vet noen hva man blir testet i under gruppedelen? Er det om å gjøre å vise at man kan holde en presentasjon, at man kjenner seg selv, at man klarer å samarbeide, at man er utadvendt? Hvilken type folk er det egentlig de vil ha?

Lenke til kommentar

Nå er det overflod av meldinger der jeg blir bedt om å søke læringsassistent i EiT. Såvidt jeg vet er det to deler av opptaket, et intervju og en gruppedel. Vet noen hva man blir testet i under gruppedelen? Er det om å gjøre å vise at man kan holde en presentasjon, at man kjenner seg selv, at man klarer å samarbeide, at man er utadvendt? Hvilken type folk er det egentlig de vil ha?

De vil vel egentlig ha hvem som helst som er villige til å ta jobben. Til tider så desperate at de ansetter førsteklassinger.

Lenke til kommentar

Fem år med Orakeltjeneste er etter min mening bra cv pynt.

Med lønn. Bedre enn å sitte i kassa eller tørke gamle rumper.

 

Eit derimot.... I dag kom det en som sa så mye tull at selv foreleseren begynte å le i bakgrunnen. Vi tilbyr mulighet for personlig utvikling i et kontrollert og trygt miljø wtf

Endret av Tegocalderon
Lenke til kommentar

Jeg kan frakte den så langt som til Rema1000 rett nedenfor Gløshaugen. PM meg for tidspunkt, gjerne i helgen. :)

 

Nei, det blir for enkelt. Du går glipp av mye av potensialet.

 

Sett den langs veien i Høyskoleparken litt etter midnatt på en fredag eller lørdag. La en fyllesyk stakker våkne med vage minner om å ha kidnappet en flyplassbaggasjetralle dagen derpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...