Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom du ikke har mulighet til å gjøre som A-Jay sier (selv om det er beste løsning), kan du også ta en utskrift av forsida på studweb. Der står navn, studentnummer og bekreftelse på at du har betalt semesteravgift. Likevel, nytt semesterkort er nok beste løsning.

Lenke til kommentar

Kommer så mange jalla spørsmål her uansett, slår til med noe jeg ikke skjønner i matte4k.

f(t) = 20(u(t−3)cos(pi)t −u(t−6)cos(pi)t)) = 20(−u(t−3)cos(pi(t−3)) −u(t−6)cos(pi(t−6)))

u(t-a) er heaviside. Hvorfor endrer den fortegn når jeg går fra cos(pi*t) til cos(pi(t-3)), men ikke når jeg går til cos(pi(t-6))?

Endret av Gebby
Lenke til kommentar

Er det noen grunn til at NTNU anbefaler at studentene på studiet mitt har exphil-forelesninger med foreleser A på tirsdag og med foreleser B på fredag, enda foreleser B har forelesninger nøyaktig samtidig som foreleser A på tirsdag (i et annet auditorium) også? Eller er det uproblematisk å ha forelesninger annen hver forelesning med hver foreleser?

(Ja, jeg har faktisk tenkt å prøve exphil-forelesninger.)

Lenke til kommentar

Vegas' printere er alltid down. For ikke snakke om at Vegas i seg selv er down, bl.a. i eksamenstia. Kattlabben er sweet. Edit: Ikke en gang prøv P15. Den er av en eller annen grunn alltid nede, til tross for at drift praksis talt bor oppå den. Lurer på om det er en sammenheng der.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Er det noen grunn til at NTNU anbefaler at studentene på studiet mitt har exphil-forelesninger med foreleser A på tirsdag og med foreleser B på fredag, enda foreleser B har forelesninger nøyaktig samtidig som foreleser A på tirsdag (i et annet auditorium) også? Eller er det uproblematisk å ha forelesninger annen hver forelesning med hver foreleser?

Sikkert fordi de ikke vil at alle skal gå på en forelesning slik at det blir fult et sted og tomt et annet sted.

Lenke til kommentar

Du skal/bør ikke blande serier. Velg én og hold deg til den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...