Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er hardere fordi det er det faget matematikere og fysikere etc. har. Siving trenger ikke alt som er der.

Jeg vil tro at Matte1 går fint mot MA1101.

7673659[/snapback]

Tja, Matte 1 har større pensum ihvertfall, om du sammenlikner pensum i 2005 der begge de brukte samme bok, så ser du det direkte.

AtW

Lenke til kommentar

Er det meningen at emnene jeg hadde i høst enda skal ligge på it's learning til meg nå i vårsemestret?

Eller vil de forsvinne av seg selv?

Har midlertidig de-favorisert de gamle høstemnene mine så jeg slipper å se emner jeg er ferdig med i oversikten, etc.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Problemer med Its learning Nei, sier du det? :thumbdown:

Jeg har bestemt meg for å slutte på Bygg- og miljøteknikk. Det var ikke min greie.

Har meldt meg på litt av hvert og skal gå på Åpne emner dette semesteret for å samle studiepoeng.

Tok også 2BI før jul og skal ta 3BI nå.

Er ikke helt sikker på hva jeg søker videre, men jeg tror det blir medisin.

Får håpe primærgrensene ikke øker og jeg gjør det bra på 3BI, for ellers må jeg samle 120 studiepoeng for å komme inn på ordinærkvoten.

Lenke til kommentar

Det ser ut som jeg også må klage på exphil. ^^

Heller ikke kognitiv oppgavene ble godkjent, men de ble levert halvferdig, jeg fikk beskjed om at det ikke krevde mer enn at man rettet på det som ble påpekt som feil og leverte på nytt for å få godkjent. Det frister dog ikke å ta exphil på nytt, håper klagingen funker.

Lenke til kommentar

Noen med bil som har lyst å tjene noen kroner?

Søndag den 14. Kommer jeg med fly til Værnes ca 21:30, med en stor ryggsekk, koffert og slalomski, fant ut at det kommer til å bli et helvette å komme seg til Steinan, og Taxi er for dyrt! Men kanskje det er noen pirater her? Send PM

Og til deg trulshe, hvordan fikk du fiksa det med åpne emner? Tror jeg vil gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Noen med bil som har lyst å tjene noen kroner?

Søndag den 14. Kommer jeg med fly til Værnes ca 21:30, med en stor ryggsekk, koffert og slalomski, fant ut at det kommer til å bli et helvette å komme seg til Steinan, og Taxi er for dyrt! Men kanskje det er noen pirater her? Send PM

Og til deg trulshe, hvordan fikk du fiksa det med åpne emner? Tror jeg vil gjøre det samme.

7679535[/snapback]

det går jo flybuss + rutebuss. kommer på rundt hundrelappen til sammen :)

men det var kanskje all bagasjen som ødelegger?

Lenke til kommentar
You what? Håper du er ironisk. Gratulasjoner er passende nå!

7680292[/snapback]

Nei, faktisk ikke ironisk. Innser at det kan tolkes noe feil, men eksamen var utrolig enkel sammenlignet med tidligere eksamener. En smule skuffet. :(

Lenke til kommentar

7679535[/snapback]

Jeg tok kontakt med studentservice og fikk en avtale med en studieveilder. Vi pratet litt og jeg bestemte meg.

Overgang til åpne emner fiksa jeg ved å sende inn en skriftlig søknad om overgang. Husker ikke helt hvor, fikk vite det av studieveilederen.

Noen som har erfaring med PSY1003-PSY1006?

Går det an å klare en ståkarakter uten mye innsats?

Tenkte på flervalgseksamen (bokstavkarakterer) istedenfor prosjektoppgave (bestått/ikke bestått). Er det lurt?

Og tilslutt: Finnes det kompendier til disse fagene? Eller må jeg kjøpe bøkene?

Lenke til kommentar
PSY-fag som jeg har tatt har vært lette på flervalgseksmen (har tatt på grunfagsnivå), du får ganske lett en god karakter med lite arbeid.

AtW

Nå trenger ikke jeg en god karakter en gang, jeg skal egentlig bare ha studiepoeng, så en E vil holde.

Fulgte du forelesninger?

Det ser ut til at det blir mye krasj med andre fag jeg tenker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...