Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Jeg har forøvrig lite lyst til å snakke med studieveilederen på fakultetet. Tidenes konservative Rød-hatt-menneske som alltid sier nei før hun vurderer ting.

Hun var blid som en sol og bare positiv da jeg var innom til henne en gang. Eller ikke.. :thumbdown:

 

Man kommer inn i 5. hvis man ikke har mer enn 3 hengeemner og man er ferdig med alle emner fra 1. og 2. klasse. Master om høsten tror jeg skal gå greit, men vet ikke. Har hørt at andre har skrevet om høsten. Jeg vurderer selv dette, så kom gjerne med en tilbakemelding hvis du finner ut noe. Tror det er best å kontakte den som er ansvarlig for hovedprofilen du kommer til å ta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva om det er to? Eller er det den gyldne grensen på tre som gjelder? Er dette noe man må søke om? "Jeg søker om å ta mastergrad selv om jeg har 2-3 hengefag?" Jeg har forøvrig lite lyst til å snakke med studieveilederen på fakultetet. Tidenes konservative Rød-hatt-menneske som alltid sier nei før hun vurderer ting.

 

Marintek? Been there done that. Nei er standardsvaret.

 

Det er vel enda mer sjukt å ha fire forelesninger på det samme hver uke? Hvorfor i alle dager skulle de hatt det?

Jeg har jo ikke begynt ennå, så jeg vet vel ikke akkurat hvordan det funker? Det falt meg bare naturlig å sammenlikne med gruppetimene på Årsstudium i Kunsthistorie der og da, hvor det bare var nødvendig å møte opp på en av fire i uka. Nå ser jeg jo selvfølgelig at det ikke var en relevant sammenlikning i det hele tatt :p

 

 

Ikke for å rub it in, eller å være frekk, men tipper du finner svært få relevante sammenligninger mellom siv.ing og årsstudium i kunsthistorie. Svært få.

Lenke til kommentar

Hva om det er to? Eller er det den gyldne grensen på tre som gjelder? Er dette noe man må søke om? "Jeg søker om å ta mastergrad selv om jeg har 2-3 hengefag?" Jeg har forøvrig lite lyst til å snakke med studieveilederen på fakultetet. Tidenes konservative Rød-hatt-menneske som alltid sier nei før hun vurderer ting.

 

Marintek? Been there done that. Nei er standardsvaret.

 

 

 

Bygg ;)

Lenke til kommentar

Jeg har forøvrig lite lyst til å snakke med studieveilederen på fakultetet. Tidenes konservative Rød-hatt-menneske som alltid sier nei før hun vurderer ting.

Hun var blid som en sol og bare positiv da jeg var innom til henne en gang. Eller ikke.. :thumbdown:

 

Man kommer inn i 5. hvis man ikke har mer enn 3 hengeemner og man er ferdig med alle emner fra 1. og 2. klasse. Master om høsten tror jeg skal gå greit, men vet ikke. Har hørt at andre har skrevet om høsten. Jeg vurderer selv dette, så kom gjerne med en tilbakemelding hvis du finner ut noe. Tror det er best å kontakte den som er ansvarlig for hovedprofilen du kommer til å ta.

 

 

Ifølge Jan-Vincent Thue (BA) er det mulig å ta den om høsten. Og dermed også prosjektoppgaven om våren. Vet ikke hvordan det er med K, om det er det du går ;)

Lenke til kommentar

Noen som ikke har skaffet seg hybel enda og er interessert i å leie ut studieåret på Berg fra 1. sep? Evt. Moholt frem til 1. sep også. Jeg ble tvunget inn i militæret nå og kunne tenke meg å beholde hybelen jeg har skaffet meg på Berg fra neste år selv, så det er i utgangspunktet bare dette studieåret som er aktuelt.

Lenke til kommentar

Må si militæret frister lite.

Jeg jubler ikke jeg heller.

 

Mister du ikke hybelen hvis du ikke skal studere neste året? De har jo strammet inn på studiebevis og slikt i forhold til leie av boligene deres.

Sendte mail til SiT og forklarte situasjonen, og fikk svar tilbake at det var greit med fremleie, så da regner jeg med at det stemmer.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Er det like stor etterspørsel etter hybler i år som tidligere?

 

Hybelleilighet på 15kvm, 4km unna gløshaugen med gulvvarme og parkeringsplass til 3500,- burde vel være mulig å få leid unna kjapt i disse dager? Ser ut som om jeg har funnet en flott hybel på stjørdal, og det blir litt dyrt å la hybelen jeg har nå stå ubrukt i oppsigelsesperioden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...