Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde man kunne velge infosig på elektro. Kjenner ihvertfall flere som har hatt det derfra. Vurderer forresten også musikkteknologi, må gjøre litt research. Forresten rart at dere kan ta MMI, det er ellers et datafag som egentlig bare handler om å lære Swing.

7658396[/snapback]

 

Heldigvis kan man jo bestemme litte grann selv på siving. Det får være grenser for hvor satt løpet skal være.

 

AtW

Lenke til kommentar
Trodde man kunne velge infosig på elektro. Kjenner ihvertfall flere som har hatt det derfra. Vurderer forresten også musikkteknologi, må gjøre litt research. Forresten rart at dere kan ta MMI, det er ellers et datafag som egentlig bare handler om å lære Swing.

7658396[/snapback]

De foreleserne på musikkteknologi jeg har vært borti er iallfall veldig engasjerende og hyggelige.. Så det kan nok være et godt valg.

Lenke til kommentar
Trodde man kunne velge infosig på elektro. Kjenner ihvertfall flere som har hatt det derfra. Vurderer forresten også musikkteknologi, må gjøre litt research. Forresten rart at dere kan ta MMI, det er ellers et datafag som egentlig bare handler om å lære Swing.

7658396[/snapback]

De foreleserne på musikkteknologi jeg har vært borti er iallfall veldig engasjerende og hyggelige.. Så det kan nok være et godt valg.

7658568[/snapback]

 

Ja, både Sigurd Suae (som jeg hadde) og Jan Tro er veldig hyggelige forelesere.

 

AtW

Lenke til kommentar
Ja, både Sigurd Suae (som jeg hadde) og Jan Tro er veldig hyggelige forelesere.

 

AtW

7658633[/snapback]

Sigurd er forresten også personen som har mekket sammen en del av det tekniske bak Arne Norheims pling-plong installasjon i Realfagbygget hvis jeg husker rett...

Endret av krislarsen
Lenke til kommentar
Jeg har to valgemner, og har disse å velge mellom:

 

TDT4180 - Menneske-maskin interaksjon

TFE4130 - Bølgeforplantning

TTT4160 - Mobilkommunikasjon

TTT4185 - Taleteknologi

TTT4190 - Musikkteknologi

 

Har valgt Musikkteknologi, men ingen av de andre ser så fryktelig artige ut.

Er den noen som har et å anbefale(fordi det er gøy eller lett)?

7657936[/snapback]

 

 

har hørt at menneske-maskin interaksjon er et lett svadafag.

Lenke til kommentar

står valgbart ingeniøremne på et av fagene jeg skal velge og valgbart emne på den andre, så det siste ( som jeg er på jakt etter) er slik jeg forstår det helt fritt...

 

har sett timeplaner for andre elektro folk i 4-5 klasse tidligere hvor de har hatt f.eks. japansk kultur o.l..

 

takker for forslagene så langt, får se på de i morra når hodet er på plass igjenn (menneske-maskin passer rett inn i eit til meg da; "menneske eller maskin")

Lenke til kommentar
står valgbart ingeniøremne på et av fagene jeg skal velge og valgbart emne på den andre, så det siste ( som jeg er på jakt etter) er slik jeg forstår det helt fritt...

 

har sett timeplaner for andre elektro folk i 4-5 klasse tidligere hvor de har hatt f.eks. japansk kultur o.l..

 

takker for forslagene så langt, får se på de i morra når hodet er på plass igjenn (menneske-maskin passer rett inn i eit til meg da; "menneske eller maskin")

7661676[/snapback]

Altså; MMI er en fancy tittel, som sagt handler det mest om Swing og hvordan lage GUI. Dermed ikke så mye relevant for EiT, nødvendig vis. Når det er sagt, tror jeg ikke EiT handler om å ha relevante fag, i verste fall blir man en "ekspert" som må dra lasset når alle de som ikke har peiling drikker kaffe og er uenige.

 

I løpet av 4. klasse er det vel vanlig både å ha et perspektivemne (velg hva du vil fra hvor du vil omtrent) og et valgbart emne fra annen studieretning (da fra annen siving.-linje) Mange tar språk eller medisin for ikke-medisinere som perspektiv, mens emne fra annet studieprogram er litt begrenset hvor mye jalla og lette studiepoeng man kan få. MMI gikk i min tid for å være lette poeng :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...