Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Det er helt kurant å sykle fra Solsiden til Gløs. Flatt mesteparten av veien. Hvis du skaffer deg piggdekk, er det ikke noe problem å sykle der om vinteren heller. Tar litt tid å gå, men det er fullt mulig. Ellers er det greit med busser, så jeg ville ikke latt beliggenheten alene være grunn til å velge det bort.

Jeg ville heller vurdert med tanke på prisen i forhold til kvaliteten, og hvor viktig det er for deg å ha kort vei til sentrum. Det er nok nettopp det som presser opp prisen her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svaret :)

Etter å ha hørt litt rundt med slekt og venner, tror jeg jeg går for den i Øvre Møllenberg gate. Prisen er absolutt i toppen av det jeg er villig til å betale, men så er leiligheten utrolig fin, og samboer virker veldig grei. Har tenkt å sykle til Gløs når det er mulig, og hvis du sier det går busser ofte så tror jeg det skal gå helt fint. Men igjen, takk! :)

Lenke til kommentar

Har endel oppsparte midler ja. Men også muligheter for jobbing ved siden av studiet. Får se hva som skjer :) Har nok råd, men tror ikke jeg trenger noe bedre standard. Alt i leiligheten er nytt, det er parkett i gulvet, leiligheten er nymalt, hvit og lys. Så jeg har bestemt meg nå :D

Lenke til kommentar

Jeg skal starte på lektor på dragvoll, og har skjønt at jeg skal motta et brev med kode til studentweb så jeg kan betale semesteravgift osv. Men jeg har enda ikke sett snurten av dette brevet, er det normalt eller bør jeg ringe og etterlyse det asap?

Lenke til kommentar

Hei! Har et spørsmål angående lånekassen! Har nå betalt semesteravgift, og skal få tilsendt gjeldsbrev fra lånekassen (ifølge en e-post) de nærmeste dagene.

Er det noe mer jeg da trenger å gjøre for at at utbetalingen av lånet skal skje i nær framtid? Må jeg melde meg opp til eksamen allerede for eksempel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...