Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MFEL1010 Innføring i medisin for ikke-medisinere S 2006 haust 16.12.2006 Ikkje greidd

Var det ikke 60% du sa på en side før her Ola? Nytter vel ikke å klage heller. Får kanskje få en grunngiving så får jeg vite oppnådde poeng og hva jeg egentlig måtte ha for å bestå.

Lenke til kommentar
MFEL1010 Innføring i medisin for ikke-medisinere S 2006 haust 16.12.2006 Ikkje greidd

Var det ikke 60% du sa på en side før her Ola? Nytter vel ikke å klage heller. Får kanskje få en grunngiving så får jeg vite oppnådde poeng og hva jeg egentlig måtte ha for å bestå.

7637863[/snapback]

Kan du ikke bare lese faginformasjonen og sammenlikne dine svar mot fasiten?

AtW

Lenke til kommentar
Noen fra siv.ing. som har fått karakterene sine, eller? Jeg har ikke fått noen.

7642151[/snapback]

Jeg har fått tre av fire. De jeg har fått, hadde jeg 1., 4. og 5. desember. Den jeg ikke har fått, hadde jeg 20. desember. Så ut til at det var ca. en måned frist på sensuren.

Lenke til kommentar

7642151[/snapback]

Jeg har fått tre av fire. De jeg har fått, hadde jeg 1., 4. og 5. desember. Den jeg ikke har fått, hadde jeg 20. desember. Så ut til at det var ca. en måned frist på sensuren.

7642175[/snapback]

Sensurfristen avhenger av hvor mange som tar faget, men er vel tydlig opplyst om i studiehånboka eller andre steder ville jeg tro. Tsk tsk, er det ingen som følger med her inne? ;)

AtW

Lenke til kommentar

7642151[/snapback]

7642175[/snapback]

Sensurfristen avhenger av hvor mange som tar faget, men er vel tydlig opplyst om i studiehånboka eller andre steder ville jeg tro. Tsk tsk, er det ingen som følger med her inne? ;)

AtW

7642183[/snapback]

Er det ikke 3 uker?

Lenke til kommentar

7642151[/snapback]

7642175[/snapback]

AtW

7642183[/snapback]

Er det ikke 3 uker?

7642333[/snapback]

3 uker om det er under et visst antall kandidater (200 montro?) ja.

AtW

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til emner jeg kan ta til våren?

Går 4. klasse elektronikk, og er på utkikk etter et "enkelt" fag uten lab og semesteroppgave helst (helt fritt fram, valgbart emne).

Skal ha enbrikkesystemer, eit og mikrokontroller systemdesign, trenger et til...

har sett litt på TFE4215 og TFE4210, men lurer på om de blir vanskelig siden jeg ikke har hatt de fagene som er anbefalt som forkunnskap...

noen som har erfaringer fra eit? mye arbeid?

Lenke til kommentar

Jeg har to valgemner, og har disse å velge mellom:

TDT4180 - Menneske-maskin interaksjon

TFE4130 - Bølgeforplantning

TTT4160 - Mobilkommunikasjon

TTT4185 - Taleteknologi

TTT4190 - Musikkteknologi

Har valgt Musikkteknologi, men ingen av de andre ser så fryktelig artige ut.

Er den noen som har et å anbefale(fordi det er gøy eller lett)?

Lenke til kommentar

TTT4185 - Taleteknologi

7657936[/snapback]

Du kan vel velge relativt fritt, også blant fag som ikke er på den lista di? Jeg har ivertfall alltid kunne velge fritt. Sikkert litt påvirket av min spesialisering, så ville jeg prøvd meg på tenisk akustik eller romakustikk. (om du har tatt audioteknologi).

AtW

Lenke til kommentar

TTT4185 - Taleteknologi

7657936[/snapback]

Du kan vel velge relativt fritt, også blant fag som ikke er på den lista di? Jeg har ivertfall alltid kunne velge fritt. Sikkert litt påvirket av min spesialisering, så ville jeg prøvd meg på tenisk akustik eller romakustikk. (om du har tatt audioteknologi).

AtW

7657958[/snapback]

Har søkt om å få ta TTT4110 Informasjons- og signalteori, som er et emne fra et tidligere årskurs, men har ikke fått svar enda.

Er det litt risikabelt å bare velge det faget? Kan det hende at det ikke blir godkjent som en av de fire emnene for dette semesteret?

Lenke til kommentar

TTT4185 - Taleteknologi

7657936[/snapback]

AtW

7657958[/snapback]

Har søkt om å få ta TTT4110 Informasjons- og signalteori, som er et emne fra et tidligere årskurs, men har ikke fått svar enda.

Er det litt risikabelt å bare velge det faget? Kan det hende at det ikke blir godkjent som en av de fire emnene for dette semesteret?

7658075[/snapback]

Sålenge nivået er høyt nok har jeg vansklig for å tro at det er noe problem, jeg kommer opprinnelig fra fysikk, og har tatt endel akustikk, det er jo ikke på samme fakultet engang...

AtW

Lenke til kommentar

Trodde man kunne velge infosig på elektro. Kjenner ihvertfall flere som har hatt det derfra. Vurderer forresten også musikkteknologi, må gjøre litt research. Forresten rart at dere kan ta MMI, det er ellers et datafag som egentlig bare handler om å lære Swing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...