Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt, og fått innvilga, men jeg starter i 3.klasse så jeg trenger jo ikke bry meg om studieplass-søking...Men hvis du søker studielån 20.juli elektronisk, så er jeg tilbøyelig til å vedde venstre testikkel på at du klarer å ordne deg lån innen første utbetaling skjer uansett, så det er jo null stress.

Snodig. Jeg fikk følgende som svar:

Hei. Søknaden din er mottatt. Søknaden blir behandlet når

vi mottar eksamensresultat fra skolen. Følg saken på Dine sider på lanek

assen.no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har søkt, og fått innvilga, men jeg starter i 3.klasse så jeg trenger jo ikke bry meg om studieplass-søking...Men hvis du søker studielån 20.juli elektronisk, så er jeg tilbøyelig til å vedde venstre testikkel på at du klarer å ordne deg lån innen første utbetaling skjer uansett, så det er jo null stress.

Snodig. Jeg fikk følgende som svar:

Hei. Søknaden din er mottatt. Søknaden blir behandlet når

vi mottar eksamensresultat fra skolen. Følg saken på Dine sider på lanek

assen.no.

Ja greit, må innrømme at jeg juksa litt på den. Jeg søkte, og fikk mail noen dager senere, hvor det sto noe sånn som sjekk lånekassa.no for å se svaret på søknaden. Noe jeg ikke gadd, men antok det var positivt svar.

Lenke til kommentar

Hvor lenge bør man forvente å vente på svar for klage på sensur?

Fint å vite med hensyn på om skal gå til innkjøp av fagbøker eller ikke :p

Så boka du bruke dette semestret har slutta å fungere? Du må regne med at det ikke er så utrolig nye folk der i sommer så det kan ta en stund. Hadde ikke satset på noe før slutten av sommeren, men nå gjetter jeg i grunn bare.

Lenke til kommentar

Hurra, hybel i Klostergata 56! :) Leie må betales fra slutten av juni, vel og merke, men det er vel verdt det selv om jeg ikke reiser oppover før i august... Har jeg rett når jeg tenker at A, B eller C står for bygget, og tall fra 10-19 er første etasje, osv.?

Stemmer dette. Får eg spørje i kva blokk/etasje du har fått hybel? *prøver å kartleggje framtidig kollektivfolk*. C har i alle fall "utsikt" utover ein gamleheim, kor det har blitt drevet oppussing i snart eitt år (sidan eg flytta inn). Eg håpar dette er ferdig no, ettersom det er litt keisamt å bli vekka klokka 7 av byggfolk, evt. beltevogner som skal forbi. Ufrivillig vibrator i senga, nei takk.

A og B har "utsikt" over nybygget (kor det blir drevet byggearbeid no). Eg innbiller meg at de kjem til å bli ferdige på C sida før A/B-sida, så det vil nok kanskje (forhåpentlegvis) vere ein fordel å ha rom ut frå C.

Til folk som lurte;

http://www.sit.no/content.ap?thisId=38116

Denne infoen fekk eg mail om då eg flytta inn, så det er godt mogeleg ting har blitt forseinka/framskyvd (mest sannsynleg det første framfor det siste).

Ah, takk for nyttig info! Jeg skal bo i B, får håpe de forter seg litt med bygginga.. :)

Lenke til kommentar
du vet hver gang du varmer opp eller kjøler ned rommet ditt.. eller puster i mange minus grader så skaper du mikro mikro torden og lyn. men resistansen i luften er for stor til at det kan gå gjennom slik at det kommer lyn.

Ahh, han tenker på dette sitatet, han har bare bommet litt:

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Det er så sinnsykt mye epic der!

en lydbølge er en elektronisk hz

??? :E

du vet hver gang du varmer opp eller kjøler ned rommet ditt.. eller puster i mange minus grader så skaper du mikro mikro torden og lyn. men resistansen i luften er for stor til at det kan gå gjennom slik at det kommer lyn. men det tar ikke vekk det faktum at man lager mikro torden når man puster i minus grader eller varmer opp/kjøler ned rommet ditt

haeæ? Nytt fag på vei: TFY5124 Mikrotorden og lydlyn.

Endret av Imaginary
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...