Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, sannsynligheten avhenger vel bare av om du føler deg feildømt? Mange bommer på oppgaven og skriver svada som ikke blir spurt om, og da er det lett å stryke.

 

Selv gikk jeg opp fra E til C i fjor ved å klage i exphil, så hvis du mener du fortjener bedre er det jo like greit å klage?

 

Okey, takk!

 

Tror nok jeg sender den inn. Satt egentlig på bussen hjem fra Dragvoll og tenkte "jøss, det ble mye mindre svada enn jeg hadde trodd!"

 

Men lurer fortsatt på om det er mulig å maile over klagen? Er nemlig litt dårlig med utskriftsmuligheter hjemme hos mor og far :hmm: (for å printe ut klageskjemaet altså)

Lenke til kommentar

Endelig, tilbud om hybel. Korsgata 22a, noen som vet noe om stedet? (Ikke at jeg kommer til å takke nei uansett.)

Rehabilitert arbeiderklassehjem. Vent deg kalde (eventuelt dyre) vintre, etterisolasjonen er ikke all verden. Ikke møblert. Ellers ganske grei standard.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Hurra, hybel i Klostergata 56! :) Leie må betales fra slutten av juni, vel og merke, men det er vel verdt det selv om jeg ikke reiser oppover før i august... Har jeg rett når jeg tenker at A, B eller C står for bygget, og tall fra 10-19 er første etasje, osv.?

Lenke til kommentar

Har fått tilbud jeg også. Ikke akkurat det billigste SiT har av hybler, og jeg må betale fra slutten av juni til tross for mine planer om å flytte inn i august, men det er da tak over hodet. Lommeboka får svi, men Lånekassen har til gjengjeld godkjent søknaden min. Så sant jeg ikke tabbet meg skikkelig ut på skriftlig eksamen så inntar jeg bartebyen til høsten.

Lenke til kommentar

Har fått tilbud jeg også. Ikke akkurat det billigste SiT har av hybler, og jeg må betale fra slutten av juni til tross for mine planer om å flytte inn i august, men det er da tak over hodet. Lommeboka får svi, men Lånekassen har til gjengjeld godkjent søknaden min. Så sant jeg ikke tabbet meg skikkelig ut på skriftlig eksamen så inntar jeg bartebyen til høsten.

 

Gratulerer! :)

 

Det var heller ikke mitt førstevalg, K56, men nå tør jeg ikke annet enn å signere kontrakten, koste hva det koste vil. Enig i at det blir litt i meste laget, ja. Føler nesten jeg får ta meg en tur til bartebyen og bo der et par uker i sommer bare for å veie opp for pengesluket. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...