Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, du trenger ikke akkurat være Snåsamannen for å forutse at eksamen i matematikk 2 blir lett da. Jeg ser dog ingen grunn til å betvile at professoren er en av faglærerene, men hvis jeg skulle foretå en gjetting er professoren førsteamanuensis?:)

Lenke til kommentar

Vel, du trenger ikke akkurat være Snåsamannen for å forutse at eksamen i matematikk 2 blir lett da. Jeg ser dog ingen grunn til å betvile at professoren er en av faglærerene, men hvis jeg skulle foretå en gjetting er professoren førsteamanuensis?:)

Kan sikkert også bare være en stipendiat som har tatt del i faget også - f.eks da jeg hadde matte3 for en del år siden så var det jo en stipendiat som foreleste den ene parallellen, så jeg vil jo anta at hun var med på å f.eks lage og rette eksamen.

Lenke til kommentar

Dessuten visste h*n at eksamen i Matte 2 kom til å bli enkel.

Tror kanskje du skal lese resten av professorens poster.

... men hvis jeg skulle foretå en gjetting er professoren førsteamanuensis?:)

Med andre ord, du kunne ikke ha bæsjet deg selv mer på leggen enn det du nettopp gjorde.

Hahaha! Konge! Credz til "professoren" som har fått flere NTNUere på pinnen lol2.gif

Endret av cidd
Lenke til kommentar

Dessuten så kan det godt hende personer i matte-leiren ikke har så mye imot litt skoslikk.

Hvor mye får jeg for 500?

EDIT: Hva med eple i forelesningene? Storkiosken på stripa har jo ganske gunstig fruktabonnement. Det blir jo åpenbart ikke før neste semester, når jeg har matte 3.

kandidatnummeret mitt i matte2 er forresten 10421.

Haha. Random tall :p

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

EDIT: Fant et fint dokument som forklarer det litt bedre. Glem det under.

Er det noen her som kan hastighetsloven i kjemi, og har lyst til å være en knupp å raskt forklare hvordan man bruker den? :innocent:

Feks. Hvorfor 2NO(g)+2H2(g) -> N2(g)+2H2O(g) gir

hastighet=k[NO]^x*[H2]^y

EDIT: Ligninger av 0te, 1ste, og 2de grad er aktuelle.

Det jeg har av notater er her:

kap15_17-18 mars_ae.pdf

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

Dessuten så kan det godt hende personer i matte-leiren ikke har så mye imot litt skoslikk.

Hvor mye får jeg for 500?

EDIT: Hva med eple i forelesningene? Storkiosken på stripa har jo ganske gunstig fruktabonnement. Det blir jo åpenbart ikke før neste semester, når jeg har matte 3.

kandidatnummeret mitt i matte2 er forresten 10421.

Haha. Random tall :p

:!: :!: :!:

Er nok ikke medlem av retteteamet. Ellers gikk det vel såpass bra på eksamen at det vel ville vært lite å tjene på bestikkelser denne gangen.

Under er en melding fra koordinator (og ja, cidd, jeg kunne godt ha fabrikert den :) )

|On Jun 10, 2010, at 8:32 AM, Finn Faye Knudsen wrote:

|Hei,

|

|Inara er ferdig. Skal høre med Morten. Så snart alle er ferdige |vil Eva sende resultatene til studieavd.

|

|Finn

Hva dette betyr vet jeg ikke, det kan sikkert være en god ide å sjekke i morgen.

Lenke til kommentar

laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Er nok ikke medlem av retteteamet. Ellers gikk det vel såpass bra på eksamen at det vel ville vært lite å tjene på bestikkelser denne gangen.

Under er en melding fra koordinator (og ja, cidd, jeg kunne godt ha fabrikert den :) )

|On Jun 10, 2010, at 8:32 AM, Finn Faye Knudsen wrote:

|Hei,

|

|Inara er ferdig. Skal høre med Morten. Så snart alle er ferdige |vil Eva sende resultatene til studieavd.

|

|Finn

Hva dette betyr vet jeg ikke, det kan sikkert være en god ide å sjekke i morgen.

Så da har vi fått bekreftet at du ikke er professor :)

Kjedelig :( Du skulle dratt den lengre!

Endret av cidd
Lenke til kommentar

professoren kan da fortsatt være professor, i matte og/eller andre fag. med forbehold om at professoren ikke har sneket seg unna eksamensretting, kan du vel bare utelukke, i tillegg til navnene i mailen, at han/hun ikke holdt forelesninger i matte 2, dette semesteret.

Endret av tulejt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...