Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg i senga i dag for å høre på exphil-lydbok. Sovna etter tre spor og våkna når cden var ferdig. Satte på spor fire, hørte noen spor til og sovna IGJEN, selv om det var midt på dagen og jeg akkurat hadde sovet over en time!

 

Snakker om vidundermiddel for folk med søvnproblemer.

Tror jeg kunne drept for exphil på cd akkuratt nå, hvor fikk du tak i den?

Lenke til kommentar

La meg i senga i dag for å høre på exphil-lydbok. Sovna etter tre spor og våkna når cden var ferdig. Satte på spor fire, hørte noen spor til og sovna IGJEN, selv om det var midt på dagen og jeg akkurat hadde sovet over en time!

 

Snakker om vidundermiddel for folk med søvnproblemer.

Tror jeg kunne drept for exphil på cd akkuratt nå, hvor fikk du tak i den?

Lånte den av kusina mi som har hatt exphil før meg. Men er nesten like vanskelig å høre på exphil som å lese. Du sovner uansett.

Lenke til kommentar

Det varierer veldig fra person til person. Når jeg leser exphil så går all informasjonen inn i korttidslageret. Og that's it. Klarer stort sett ikke å få med meg det store bildet fordi jeg har konsentrasjonsproblemer når det kommer til den typen teoretiske lesefag.

 

Er også en annen ting som blir spennende i morgen. Har nemlig ikke skrevet en eneste stil for hånd siden begynnelsen av 8. klasse. Om jeg klarer å få noe ned på papiret så tipper jeg det blir veldig rotete.

 

Er det noen andre enn meg som satser på en bestemt del av pensumet? Fikk ikke godkjent øving 1, kjøpte nr 2, og la en hel uke ned i nr 3 for å få den godkjent. Så tenkte jeg skulle satse på at øving 3 kommer på eksamen :)

Lenke til kommentar

Det er utrolig vanskelig å stryke i ex.phill! At folk i det hele tatt klarer det er et mysterier for meg. Innsatsen jeg og andre som har stått i faget har lagt inn er minimal i forhold til andre fag, men det gikk bra.

 

Negativ holdningen hjelper ikke noe som helst, slutt å syt og begynn å jobb. Hvis man jobber litt så står man lett. Det burde dere for pokker klare.

Lenke til kommentar

Ser at det er 15-20 % stryk i exphil. Sannsyligheten for at jeg blir en del av den statistikken er grusomt høy.

 

Din mening om exphil er lik min mening om IT. At folk klarer å stryke i IT skjønner jeg like godt som du skjønner at folk klarer å stryke i exphil.

Lenke til kommentar

Hello!

 

Noen som har gamle eksamener i Radiokommunikasjon liggende? De som hadde oppgaver med satellittkommunikasjon?

 

Hvis du tar sat.komm så har jo Odd lagt ut en hel haug med oppgavesett på It's learning, så det burde vel ikke by på problemer hvis du er meldt opp i faget? Skal du derimot konte radio.komm så burde det vel være opplagt at disse oppgavesettene har lite relevans med slik faget har blitt lagt opp til at Torbjørn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...