Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykt mye ståk over en "liten" filleting? Altså, og slik antar jeg de fleste tenker, det var jo bare en litt morsom tabbe. Folk ler jo med kisen, ikke av ham som person. Kan umulig tro at noen føler seg støtt over å få én melding i innboksen på verdens kjipeste "virtuelle læringsplattform", andre enn de som roper ut om integriteten av dette uhyre viktige og seriøse verktøyet.Edit: Med tanke på nyhetsartiklene og kommentarene fra folk som etterlyser straff av både den stakkars klokkemannen (for å ha misbrukt dette visdommens alter), og seff de fire tusen medlemmene av gruppa for mobbing av en medstudent.

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar

Synes det blir feil å kalle den en tabbe, han gjorde det jo med fult overlegg. En tabbe er liksom et uhel for meg.

 

Han fyren er veldig høy på pæra, jeg aner ikke hvem det er og jeg bryr meg ikke. Jeg sjekker gruppa på grunn av underholdene bilder og videoer ikke på grunn av han. Kun ikke brydd med mindre og sånn tror jeg det er mange som tenker, men i avisene så fremstår det som om at folk gjøre dette for å angripe han.

 

Tror han kunne ha godt av å blåse seg litt ned.

Lenke til kommentar

Synes det blir feil å kalle den en tabbe, han gjorde det jo med fult overlegg. En tabbe er liksom et uhel for meg.

 

Han fyren er veldig høy på pæra, jeg aner ikke hvem det er og jeg bryr meg ikke. Jeg sjekker gruppa på grunn av underholdene bilder og videoer ikke på grunn av han. Kun ikke brydd med mindre og sånn tror jeg det er mange som tenker, men i avisene så fremstår det som om at folk gjøre dette for å angripe han.

 

Tror han kunne ha godt av å blåse seg litt ned.

 

Get off your high horse. Du kjenner ikke personen så du har ikke så mye grunn til å si at han er høy på pæra etc. Det er morsomt at han dreit seg ut, men alle kan gjøre feil. Selvfølgelig er dette en tabbe, at han gjør det med "overlegg"(som du så fint kaller det) har faktisk ingenting å si, akkurat som din egen definisjon på ting ikke har så mye å si.

 

Hele greia er hysterisk morsom, men det er gøy at folk blåser det opp og gjør en stor greie av det. Humoren ligger ikke i at det er en kar med et rart etternavn som har gjort noe dumt

 

edit: og hvor får alle dette tallet 30k fra? På min itsern står det litt over 3000.

Endret av Gebby
Lenke til kommentar

Når det gjelder personangrep, så gjorde vi ihvertfall et poeng ut av at vi ikke skulle nevne noen navn når vi lagde der untergang-parodien. Stort sett alt som blir lagt ut spiller jo nettopp på det absurde i så mye styr rundt en klokke, ikke at NN er så fryktelig dum. Dette er jo bare en fad som varer noen dager også roer det seg, uavhengig av om gruppa slettes eller ikke.

Lenke til kommentar

Aha, ser nå at de 3000 bare er de med S i etternavnet ja. Hvordan finner man det totale antallet?

 

Tabbe eller ikke. Det er likevel tåpelig og oppblåst gjort.

 

Tror han bør overveie å slippe ut litt luft fra dekket. Overtrykk er ikke å anbefale.

 

Dust. Folk gjør feil uten å analysere sine egne handlinger, det skjer hele tiden. Man er ikke høy på seg sjæl fordi man har lyst på sin nye, dyre klokke tilbake. Å sende meldinga er selvfølgelig idiotisk, men hvordan er det værre enn meldingene med svart sekk, lader macbook eller bergans jakke? Det at han blir ledd av/med er tilfeldig, de fleste memer er sånn, man kaller ikke Chuck Norris høy på pæra fordi han har masse vitser om seg selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...