Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Matten gikk fullstendig på ræva. Kommer antakeligvis til å konte den :p

7508235[/snapback]

Jøss - trodde du var skikkelig smart jeg :p . Det ser veldig "c" ut av besvarelsen min..

7508250[/snapback]

Gjør det ikke det av de fleste?NTNU bestemte seg jo for å forandre skalaen for tredje gang jeg har gått her, og det er jo tydlig at de ønsket flere C'er, er man ikke normalfordelt så skal man bli det (ihvertfall om folk har gjort det bra før,de er åpenbart ikke så opptatt av det i fag mange sliter med)

AtW

Lenke til kommentar

7508235[/snapback]

Jøss - trodde du var skikkelig smart jeg :p . Det ser veldig "c" ut av besvarelsen min..

7508250[/snapback]

Det var et eller annet som streiket i dag, klarte ikke holde styr på at tan(x) = b/a, og ikke x = tan(b/a) engang. Dersom jeg har veldig flaks med halve poeng og greier, og man legger til poengene fra midtsemester, så kan jeg få en C. Så flaks fortjener riktignok ingen, og jeg håper på en D.

Hvor finner jeg karakterskalaen forresten? Alt jeg får opp når jeg søker ser foreldet ut.

Lenke til kommentar

7508235[/snapback]

7508250[/snapback]

Det var et eller annet som streiket i dag, klarte ikke holde styr på at tan(x) = b/a, og ikke x = tan(b/a) engang. Dersom jeg har veldig flaks med halve poeng og greier, og man legger til poengene fra midtsemester, så kan jeg få en C. Så flaks fortjener riktignok ingen, og jeg håper på en D.

Hvor finner jeg karakterskalaen forresten? Alt jeg får opp når jeg søker ser foreldet ut.

7508476[/snapback]

0-39 F

40-49 E

50-59 D

60-79 C

80-89 B

90+ A

Dette er altså den nye skalaen

AtW

Lenke til kommentar

7508235[/snapback]

7508250[/snapback]

7508476[/snapback]

40 - 50% -> E

50 - 60% ->D

60 - 80 % ( ? ) -> C

80 - 90% -> B

90 - 100% ->A

Er temmelig sikker på at det sånn.

Noen som vet hvordan de regner ut det med midtsemesteren? Edit: Altså, hvis man fikk 80% på midtsemesteren, hvordan blir det lagt til på den endelige karakteren?

Endret av Rakkerunge
Lenke til kommentar

Gikk rett til helvete for meg. Hadde skjønt litt om diff.likninger og rekker, trodde jeg, men tydeligvis ikke nok til å faktisk bruke det :p Og når jeg klarer å rote til den oppgaven jeg faktisk kunne best, bare fordi jeg overkompliserte det og tenkte helt teit, så måtte det vel nesten gå sånn.

Lenke til kommentar

Medisin for ikke-medisinere i morra. Bør være grei skuring med fylla tett påfølgende. Glær mæ!

Edit: Noen som har fått EiT-gruppe? Skal være i landsby 18, samarbeid over internett, er i en gruppe som skal jobbe visstnok endel med Telenor R&D. Kan bli OK.

Endret av Olaaaaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...