Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Senyor de la guerra skrev (På 19.9.2010 den 13.38):
  Frexxia skrev (På 19.9.2010 den 13.36):

Trodde det var elkraftteknikk?

Hvem bryr seg?

Jeg.

Hvorfor fader er du så tøff i tryne? Har du klart å løse noen fine oppgaver du så i matteboka og innsett at det ikke hadde noe med virkeligheten å gjøre i det hele tatt?

Lenke til kommentar

3KJ var vel et av de tyngste fagene jeg hadde på vgs, og Kjemi 2 er visstnok enda verre. Om du ikke liker kjemi, anbefaler jeg å droppe det. Det er ikke nødvendig, og "forspranget" de andre studentene måtte ha blir nok spist opp veldig kjapt. Dessuten er det mye vranglære ute og går i kjemi på vgs, skal man tro ystenes og co.

Lenke til kommentar

Har kjemi med Ystenes nå og må si jeg er glad for at jeg tok kjemi 2 på videregående. Veldig mye han antar man selvfølgelig kan, som jeg ihvertfall ikke ville hatt peiling på hvis det ikke var for kjemi 1 og 2. Så med mindre du er avhengig av en god karakter i det faget du skal ta for å komme inn(kjemi 2 eller noe annet) vil jeg anbefale å ta kjemi 2.

Lenke til kommentar
  TWA skrev (På 19.9.2010 den 19.27):
  sim skrev (På 19.9.2010 den 16.44):
  TWA skrev (På 19.9.2010 den 16.01):

Jeg hadde ikke kjemi på VGS, men hadde Ystenes i kjemi her oppe. Det gikk helt OK.

Men så er jo du mye flinkere enn gjennomsnittet, TWA.

Sant.

Nå sa vel TWA at det gikk "OK" da. OK er etter min mening ganske så subjektivt. Ofte bruker jeg "OK" for A.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er veldig individuelt. Mitt inntrykk var ihvertfall at en større prosent av de som ikke hadde hatt kjemi på VGS strøk i kjemi (TMT4110 for min del). Nå kan det ha sammenheng med at vi hadde fire forskjellige forelesere, derav tre forskere fra sintef, noe som førte til at nesten ingen gikk i forelesningene.

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...