Chur Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Sitter her og vurderer å pakke harddisken min inn i bobleplast for å få den litt stillere men begynte å lure litt på om dei elektriske komponentene vil takle det å vere i kontakt med plast... Så om det er nokon som har eit positivt/negativt svar til meg så sitter eg og venter på det. Sjur Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg vil tro at den for det første blir veldig varm (så enten plasten smelter eller HDDen ryker), og at dette er en veldig dårlig idé. Pluss at disken ikke helt liker statisk elektrisitet. Den gråaktige "posen" harddisken kommer i, er ikke bare der for pynt. Det er en grunn til at noe skiller plasten og hdden ;P Lenke til kommentar
Chur Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Dersom eg legger den i ein slik statisk elektrisitets sikker pose først da? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Antistatisk pose mener du Du har jo dette med varmen da, kan jo fort bli varmt Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 En disk som kjører på 7200 RPM må ha luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå