tjoms71 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hei jeg har satt inn en ny harddisk i maskina, og fant ikke disken ett par ganger og restarta maskin så vil den ikke starte opp på skjermen lenger. får beskjed om att må sjekke kabel eller pc skjerm. hardisken surer å går men der er ikke liv i skjermen har testa skjerkortet i en annen maskin og der funka det, prøvde skjermkortet som sto i den maskin og men samme resultat, må sjekke kabel eller pc skjerm. har ett asus a7n8x deluxe amd 2700+ 9700+ pro 2 512 winbond bh-5 brikker lurer på om det er hovedkortet som har tatt turen er det noen som har vert borti samme problem som vet hva det kan vere??? på forhånd takk [email protected] Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Har du i strømkontakten til skjermkortet ? EDIT : Prøv å kople ut den nye harddisken.. Endret 28. februar 2005 av ronnyaa Lenke til kommentar
tjoms71 Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 ja har prøvd alt er nesten hundre prosent sikker att det er hovedkortet som har tatt kvelden. har bestilt meg nytt hoved kort, men håper forsatt att det er en liten bagatel. bare det ikke er cpuen da blir eg sur skal teste no med en annen cpu og se om den starter opp da bare håper eg får den opp å gå med eller uten nytt hovedkort Lenke til kommentar
tjoms71 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 det var hovedkortet som tok turen Lenke til kommentar
Gluesniffer Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hmmm.... det var da no' drit ..... Da er det vel HK mitt også som har gått duken da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå