Deadringer Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) hei. jeg skal kjøpe et "billig og bra" pci nettverkskort til en eldere pc med windows xp. pc'en skal brukes til surfing og msn, men skal også sende noen store filer fra andre pc'er til den, så den må ha grei overføringshastighet(10/100 Mbps) noen forslag? edit: max pris er 200,- edit2: hvordan er dette eller dette? eller hva med dette? Endret 28. februar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er vel bare å dra på en databutikk å kjøpe et. Er ikke så stor forskjell på nettverkskortene. F.eks det billigste Gbit kortet hos komplett funker fint. Har det selv (kr 195). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) har vært på flere og sett, men de har bare eksterne kort(noe jeg ikke vil ha) edit: hva med dette da? edit2:dette da? edit3: dette kostet bare 50,- på netshop. hvordan er det? Endret 28. februar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Kortene under 200spenn bruker en del mer CPU enn de kortene over 200spenn, tenk på det når du velger kort ettersom det i følge deg er en gammel pc. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Kortene under 200spenn bruker en del mer CPU enn de kortene over 200spenn hvordan da mener du? det vil ikke påvirke prating på msn, eller litt internett surfing? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 jeg bestilte dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113655&cks=PRL jeg satser på at det er ok Lenke til kommentar
Borf Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Eg vil normalt styre unna NIC med Realtek chip på, for eg har erfaring med at dei ikkje vil virke heilt som dei skal. Men det kortet eg bruker i mange av pcene mine er NIC med Davicom chip, som altid vil funke med ein gang, og er rask og stabil. Koster også under 100,- http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=104028&cks=PRL Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 hm, vi får se. skal hente kortet i dag tipper jeg, så fungerer det ikke tar jeg nok det du linka til. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Eg vil normalt styre unna NIC med Realtek chip på, for eg har erfaring med at dei ikkje vil virke heilt som dei skal. Har sikkert jobbet med hundrevis av de og hva er problemene bortsett fra at det kanskje ikke er et toppkort på ytelse og CPU under maks belastning? Lenke til kommentar
1955 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Container'n bak Elkjøp. Et lite stjernejern som backup. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Har sikkert jobbet med hundrevis av de og hva er problemene bortsett fra at det kanskje ikke er et toppkort på ytelse og CPU under maks belastning? har satt det i pc'en nå, og syntes det virker som et bra kort, spesielt med tanke på prisen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå