Pixi Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Bruker Outlook Express, og nå har programmet plutselig sluttet å kunne hente ned mailene mine. Får denne feilmeldingen på alle mailene, på forskjellige domener: The connection to the server has failed. Account: 'mail.roraas.net', Server: 'mail.roraas.net', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket Error: 10061, Error Number: 0x800CCC0E The connection to the server has failed. Account: 'pop.online.no (1)', Server: 'pop.online.no', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket Error: 10061, Error Number: 0x800CCC0E Noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Her er ihvertfall microsoft sitt forslag : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;no;q191687 Har du sjekket at du er virusfri, og at ingen brannmur blokkerer ? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Bruker Outlook Express, og nå har programmet plutselig sluttet å kunne hente ned mailene mine. Får denne feilmeldingen på alle mailene, på forskjellige domener: The connection to the server has failed. Account: 'mail.roraas.net', Server: 'mail.roraas.net', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket Error: 10061, Error Number: 0x800CCC0E The connection to the server has failed. Account: 'pop.online.no (1)', Server: 'pop.online.no', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket Error: 10061, Error Number: 0x800CCC0E Noen som vet hva som kan være feil? Jeg opplevde det samme da mail-ISP'en min plutselig en dag begynte med en ny type POP-innlogging. Har du sjekket innstillingene dine i OE opp mot mailtilbyderen din? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 På min konto bruker jeg "pop3.online.no" Lenke til kommentar
b21a Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Sjekk instillingene dine på brukernavn og passord. Gå til egenskaper på kontoen under verktøy. OE har en lei tendens til å endre instillingene der slik at mail serveren blir endret til "localhost" og brukernavnet endret til "popservernavn/brukernavn" Endre de tilbake til normalt og det skulle funke igjen. Skjer stadig vekk hos meg, og har jeg har ikke funnet noen god løsning på problemet ennå. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 På min konto bruker jeg "pop3.online.no" Ifølge Telenor skal det være pop.online.no, men tydelig at det funker med pop3.online.no også Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Nå funka det plutselig igjen. Gjorde ingen ting, men testa OE nå, og nå virka det plutselig. Snodig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå