Purify Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvordan det? Skal innom vokalisten før jeg drar på øving nå i dag, skjønner du. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 noen bra: happy hardcore - eye opener dj mango - eurodancer dj ballon - technorocker 666 - supadupafly Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 du kan jo sette på en av hard dance mania cd'ene, er vel mest party over vol 3! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 hmm... hvis du setter på en cd med har dance mania, tror jeg du burde velge ut først hvilke sanger du burde spille av, for på de cd'ene er det masse bullshit! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Music Instructor er meget bra partymusikk. En blanding av trance, techno og disko. Kanskje mer disko musikk, men funker som partymusikk. Run DMC med it's tricky er også en klassiker. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvordan det? Skal innom vokalisten før jeg drar på øving nå i dag, skjønner du. OMG he's back. Uansett, partymusikk spørs om du vil ha litt laidback party (tafseparty) eller Tromsøparty (turdus osv..) Selv synes jeg jackass party boy song egner seg godt. Den er tøff mvh et spesielt kugjerde Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 hmm... hvis du setter på en cd med har dance mania, tror jeg du burde velge ut først hvilke sanger du burde spille av, for på de cd'ene er det masse bullshit! men da vet du best, da! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 anbefaler clubmix 2005 cd'en. 2 cd'er fullspekket med bra partymusikk Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 For starten kansje litt rock for å komme i gang, Turdus musicus som er nevnt over er bra;) Når man har kommet seg litt er det litt vanlig danse musikk som bør kjøres på! Etter litt dansing blir man som kjent litt sliten, da kjører man på med litt slum hiphop, altså ikke 50cent, men noe skikkelig hiphop! Egentlig er det jo smak og behag da Som dere ser er jeg åpen for de fleste sjangere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå