haarod Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Blir litt lei av de samme sangene om og om igjen, derfor lurer jeg på om noen andre kan foreslå noen kule partysanger!? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Tenker på mer remixes og dj sanger, trur nok ikke ACDC slår an (selvom jeg liker mange av sangene dems). Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hørt om VG-lista topp 20? De har til og med nettside sånn at du kan se hvilke sanger som er bra 24/7. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hørt om VG-lista topp 20? De har til og med nettside sånn at du kan se hvilke sanger som er bra 24/7. Jeg håper inderlig det var ment som en spøk.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Hørt om VG-lista topp 20? De har til og med nettside sånn at du kan se hvilke sanger som er bra 24/7. Listepop er fint det ja.. Noe av det må jeg innrømme at jeg liker Men når jeg tenker på partysanger så er det sanger som f.eks. en remix av shake that! (dårlig eks.), men dere skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 hva med United Nations - Out Of Touch? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 HouseRemix'en av Insane in the membrain er jo også en slager... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Punk slår alltid an på fest. Prøv deg med Rancid, Refused eller Charta 77. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 eller Turdus Musicus hvis du vil ha litt mer skrikepunk, tekstene passer forøvrig til fester også. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dr. Bombay er ikke særlig bra akkurat, men den funker fett som partylåt! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Ja, skal sjekke litt rundt når jeg kommer hjem. Drar straks på skolen nå Lenke til kommentar
Shaggy Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hva er det med folk og denne trangen til å høre på søppel? Jeg støtter aero her. Punk er tøft. Ebba Grön, Charta 77, Ramones, f.eks. Men det spørs jo litt hvilke folk du omgås. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 House of Pain - Jump Around Alt av Dr. Alban Dj Jazzy Jeff - Summertime Da har du en sikkelig 90 talls fest Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 eller Turdus Musicus hvis du vil ha litt mer skrikepunk, tekstene passer forøvrig til fester også. Hvordan har du hørt om dem? Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 hva med United Nations - Out Of Touch? musikk videon Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) eller Turdus Musicus hvis du vil ha litt mer skrikepunk, tekstene passer forøvrig til fester også. Hvordan har du hørt om dem? Eg var på hjemmesiden til webdesigneren til Borknagar. Han hadde coveret deres i portoføljen. En dag så kom eg tilfeldigvis over det, spurte om å få kunne høre litt på de og likte musikken og dermed kjøpte CD'n. Hvordan det? Endret 1. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Hva er det med folk og denne trangen til å høre på søppel? Jeg støtter aero her. Punk er tøft. Ebba Grön, Charta 77, Ramones, f.eks. Men det spørs jo litt hvilke folk du omgås. Det gjør det ja, så det går mye i Dj Epic og andre remixes av forskjellige sanger Har egentlig ikke noe imot det., men er fint med litt variasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå