co2 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Får melding om at den ikke finner noe Audigy 2 og at jeg må sjekke at den er skikkelig montert. Har installert før og det gikk fint. Fjerna først alle drivere med "Driver cleaner pro", restarta å så sjedde dette EDIT: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI! nå har jeg skifta PCI port og det virker forsatt ikke Hjelp meg! Endret 28. februar 2005 av co2 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er det driveroppdateringer, eller driverene på cd du prøver å installere? Har hørt at audigy2 er meget kresen på drivere, og må ha standard installert først... Evt prøv å starte opp uten kortet i, fjerne drivere, restart.. Sett i kortet igjen, og se om veiviseren for funnet maskinvare kommer opp... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Skulle reinstallere drivere, ja jeg har fjernet alle drivere å windows finner den(PCI component), men installasjonen gjør ikke HJELP! jeg orker ikke formatere, har enorme mengder data inne, får frysninger bare ved å tenke på alt arbeidet EDIT: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Det går nå, Åhhh, takk å pris :!: Endret 28. februar 2005 av co2 Lenke til kommentar
cjordan61 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Gå til min datamaskin, maskinvare, enhetsbehandling og fjern det som måtte ligge der med gult spørsmålstegn. Restart og prøv igjen , kanskje det hjelper. Endret 28. februar 2005 av cjordan61 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Vil du være vennlig å skrive hva du gjorde for å få det til å funke? Dermed kan folk som bruker søkefunksjonen finne løsninger, uten å måtte opprette nye tråder.... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Vil du være vennlig å skrive hva du gjorde for å få det til å funke? Dermed kan folk som bruker søkefunksjonen finne løsninger, uten å måtte opprette nye tråder.... Problemet er at jeg vet ikke hva som sjedde eller hva jeg gjorde. Prøvde et par ganger å installere gjennom windows ved å henvende til CD. Noe sånt .. Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Har du et hovedkort med integrert lydkort? I så tilfelle kan det godt hende du må disable den integrerte funksjonen i bios. Endret 3. mars 2005 av Oldboy Jenny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå