Gå til innhold

Audigy 2 vil ikke installere

Anbefalte innlegg

Får melding om at den ikke finner noe Audigy 2 og at jeg må sjekke at den er skikkelig montert. Har installert før og det gikk fint.

Fjerna først alle drivere med "Driver cleaner pro", restarta å så sjedde dette :cry:

EDIT: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI! nå har jeg skifta PCI port og det virker forsatt ikke :realmad:

Hjelp meg!

post-79-1109624740_thumb.jpg

Endret av co2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det driveroppdateringer, eller driverene på cd du prøver å installere?

Har hørt at audigy2 er meget kresen på drivere, og må ha standard installert først...

Evt prøv å starte opp uten kortet i, fjerne drivere, restart..

Sett i kortet igjen, og se om veiviseren for funnet maskinvare kommer opp...

Lenke til kommentar

Skulle reinstallere drivere, ja jeg har fjernet alle drivere å windows finner den(PCI component), men installasjonen gjør ikke

HJELP! jeg orker ikke formatere, har enorme mengder data inne, får frysninger bare ved å tenke på alt arbeidet :ermm:

EDIT: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Det går nå, Åhhh, takk å pris :D :!:

Endret av co2
Lenke til kommentar
Vil du være vennlig å skrive hva du gjorde for å få det til å funke? Dermed kan folk som bruker søkefunksjonen finne løsninger, uten å måtte opprette nye tråder....

Problemet er at jeg vet ikke hva som sjedde eller hva jeg gjorde. Prøvde et par ganger å installere gjennom windows ved å henvende til CD. Noe sånt :roll: ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...