Vizio Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Heisann Jeg er på jakt etter en bærbar datamaskin, hovedsaklig til skolebruk evt. litt webutvikling / photoshop men det kommer i andre rekke igrunn. Behovene mine er - Pc'en må være lett! Den skal daglig bæres frem og tilbake så jeg har ikke lyst til å slite meg ut - God batterikapasitet (den bør kunne holde hvertfall 2-3 timer ved normalt bruk (tekstbehandling, regneark, internett (trådløs tilkobling) - Relativt god harddiskkapasitet - Diskettstasjon er et must, og cd evt. dvd brenner er jo kjekt å ha det og, men dvdbrenner er ikke så fryktelig viktig PC'en utseendemessig trenger ikke være så stor, er vel en fordel om den er ganske liten. Angående RAM så er vel et minimum 256mb for å kjøre XP, men litt mer skader vel ikke ( ikke helt nødvending tror jeg ). Jeg har planer om å bruke 7000 til 10000kr, men de pc'ene som ligger litt over denne prisklassen går og greit da jeg på noen typer klarer å skaffe litt rabatt Håper noen føler for å hjelpe meg litt så jeg kan få en brukbar bærbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå