scorpionen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Endelig åpnes 3G-nettet! Både telenor og Netcom har gjort det klart at de vil åpne sine 3Gnett i morgen! Spørsmålet jeg har er som følger; når vil "småoperatørene" som Chess, Mobyson, Noextras osv.... åpne sine 3G nett? Lenke til kommentar
slappy2 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Telenor har vel allerede lansert det hvis jeg ikke har misforstådt helt her. Lenke til kommentar
scorpionen Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Jada... Men ingen i chess kan gi meg noe svar på når jeg kan videotelefonere med dem... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Telenor's nett ble åpnet 1. Desember, hvis jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
zand Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Stemmer at Telenor åpnet 3G offisielt 1. desember. NetCom åpner sitt i morgen, men da mest sannsynlig kun for datakort. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Feilpostet. Flyttes. Endrer litt på emnefeltet og. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Sorry å måtte skuffe dere... - 3G Åpning uten 3G - Har du ventet i spenning og med mobilen i hånden på NetComs lansering av sitt 3G-nett? Da har du ventet forgjeves. I allefall om du har lagt planer om å surfe med din nyinnkjøpte 3G-mobil. For NetCom sier nå at det i første omgang kun vil bli mulig å bruke nettverket til PC-kortet NetCom Connetct. Mobilsurfing på høyhastighetslinjen vil ikke være en realitet før sommeren. Endret 28. februar 2005 av siggetheman Lenke til kommentar
kimenge Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Vil dette Connect produktet være i salg fra og med i dag? Noen som veit om alle Netcom forhandlere kommer til og ta det inn? Kan jeg f.eks gå på telebutikken og kjøpe dette senere i dag? Er vel en del Netcom forhandlere som surrer rundt her som bør vite om de allerede har fått disse pakkene fra Netcom. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Sense skulle få i Mars, men nå ser det ut som om Netcom tar en "spansk " en... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Netcom lanserer 3G kun for datakort. Grunnen er at dagbøtene svir og dette punktet er det beste dem kan komme på nå. Og hvis dem lanserer 3G med datakort er avtalen delvis imøtegått, ihvertfall så mye at dem slipper dagbøter. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det ser i alle fall ut til at Netcom har langt bedre dekning enn Telenor. For meg hjalp det lite at Telenor lanserte 3G nettet, når de ikke har dekning i området hvor jeg bor uansett. Netcom har dekning så det holder her. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Da har Amobil.no fått en flott artikkel om saken/lanseringen: Begrenset NetCom-3g Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg har Chess som bruker Telenor nettet, og tidlig i går merket jeg at 3g plutselig funket på 6630'n min. Tidligere har jeg bare mistet all kontakt med omverden når telefonen har bestemt seg får å "prøve" 3g nettet. Så det virker som om Chess har åpnet for det ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå