K3nn7 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 I dag har jeg og ti andre på jobben sortert 3 kontainere med HP PC-utstyr. Begynner å bli litt lei av HP og Dell nå Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) *Dobbelpost* Endret 1. mars 2005 av EskildO Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Idag forsov jeg meg 5 minutter, og bestemte meg for å ta 40minutter ekstra og bare slappe av, spise ordentlig og barbere meg ordentlig... Kom en time forsent og fant ut at jeg kom midt inni en to timers prøve... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Mange brukere som går på skole gitt! Jeg har koblet i en el-tavle i hele dag, dog i 1. etg. Kosearbeid; sortere, merke kabler og koble, bedre blir det ikke. Litt bedre tegninger og prosjektering hadde kanskje hjulpet slik at det hadde blitt perfekt. Men en skal vel tenke litt også.. One down, one to go. To jobber er show.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Bah..hadde fri de to første øktene i dag ettersom det er lavtermin, men jeg er såpass vant med høytermin at jeg dro til skolen for å finne ut at det var ca to timer til jeg skulle ha time. :/ Endte opp med å lese en bok til særemne og prate med en kamerat. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Helt vanlig skoledag bortsett fra at jeg deltok i diskusjonen med en venn av meg og en lærer som min kjære kamerat hadde blåst røyk i håret på hun krevde en unnskyldning og gikk så langt at hun truet med utvisning Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 næh.. skjer ikke mye på skolen min. Eller hva sier du "Det Dvergiske Kaffebord"? Neh ikke så mye. Men vi har det ganske kult i klassen min. Finner på mye tull. Ellers så var dagen ganske kjedelig når jeg fant ut at jeg kom på gruppe med en gjeng idioter på et dataprosjektet Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg hadde meg meg tre åringen min på jobb i dag. Det var kos det Lenke til kommentar
martbo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Var på tur med fysikklassen til Bradford hvor vi var på film og foto museum. KJedelig... Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Skjedde vel ikke noe spennende i dag, untatt i gymmen (vi var i klatreveggen Uuu ). Etter det hadde vi to timer med umenneskelig kjedelig teori der nesten ingen fulgte med, før vi hadde to timer praktisk elektrisk bygningsinstallasjon... Nå sitter jeg å chiller med Rammstein Live aus Berlin på DVD Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 .. før vi hadde to timer praktisk elektrisk bygningsinstallasjon... Det praktiske i skolen for elektriske bygningsinstallasjoner, blir en dråpe i havet i forhold til vanlig bygginst. Gled deg, det blir bedre. (Så lenge du er interessert, om du ikke er det, blir det vel bare verre.) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Til håndtverkere: Dette må gjøres en dag du har vondt i hodet. Finn en elektriker på bygget som du er på. Om ikke du finner han, finn lageret hans. Spør om du kan få, eventuelt ta av han, ca 20-25 meter med K-rør. (Korrugal) Teip fast en støvsuger i ene enden av røret. Den andre enden av røret holder du ca 20-30 cm fra øret. Start støvsugeren. Skriv under egenmelding. Gud for en dag, støvsuging av rør, selv med hørselvern, med hodepine er noe drit! Men litt gøy når en får det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå