Billy Bob Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 En del av forumets medlemmer er enten i jobb eller går på skole. Skjer det noe her, eller er vi en gjeng A4-mennesker som går i samme mønster hver dag? Har noen av dere jobber som er litt annerledes enn kassen på Rimi? Og i tilfelle ikke, om du har en kjipa jobb, skjedd noe spennende der? Vær så snill, del dagens hendelser med oss andre! For min del: Har sittet en hel dag på et lite skap i en kjeller og koblet el-tavlen til seks leiligheter og fellesareal. Jeg hadde både lys, varme og NRK P3, så ingenting kunne ha vært bedre! Seff, ikke verdens mest spennende fortelling, men jeg er fornøyd. Så, give it to me, det må ha skjedd noe i din hverdag! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Veldig artig i fransktimen i dag, da fransklæreren måtte bytte klasserom hele tiden fordi tysklæreren var borte. Da satt vi og sang Rosa Sang (faktisk ), og hadde en artig og sosial time. Wuhu! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Min dag har vært temmelig A4... Skole - vanlig skoledag aka plankekjøring/soving, skulka 1 time Kjemi Hjemme - Middag, spille litt, lekser, så nå skal jeg legge meg... men ikke alle dager er like, så skal poste igjen neste gang det skjer noe... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Slappa av hele norsk-timen siden norsklæreren måtte på et møte Ellers helt normalt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 leste 100 sider fra Naiv super på noe skole timer. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 ganske vanlig skoledag. men etter skolen fikk jeg 7KG kobber av det lokale skipsverket så det blir litt vannavkjøling-laging på meg denne uka Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg klarte å pakke sekken, gå ned og sykle til skolen. For å så merke at jeg glemte sekken hjemme. Mer spennende skjedde ikke den dagen. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 7 timer med skole/soving/cola drikking/høre på mp3-spilleren tid. Etter skolen så jeg litt på tv og så gikk jeg å trente. Når jeg kom hjem "lagde" jeg mat (frossen pizza ) Spennende.................. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Tok meg fri idag jeg. Det var spennende det. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Fikk russeklærne i dag. Eneste høydepunktet på skolen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jobb: Møte fra 8-10 med gratis frokost Skole: 10-12, lærte noe dilldall om trykkpresser Jobb: 12-14: Surfe og spise boller. Så en tur ned for å besøke de som stod på stand på CC Martn Skole: 14.30-16.15: Tragiske ting om fargelære, sovna et par ganger. Jobb: 17-24: Kundebesøk hos noen mennesker, traske ute i kulda i dressbukse og pensko, osv. Så spanderte sjefen pizza på kontoret fra 22-24 ca. Går Bachelor of Mediemanagement på HiG, og jobber for tiden som Salgs- og Sikkerhetskonsulent i Hafslund Sikkerhet, avd Gjøvik. Litt stress, men litt morro.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Stort sett bare skulk i dag Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 næh.. skjer ikke mye på skolen min. Eller hva sier du "Det Dvergiske Kaffebord"? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Prøver å lokke en liten jente inn på et kott nå, men ellers er det ikke mye å gjøre Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Her skjer det absolutt ingenting. Har fritime, og nesten alle andre har time, så jeg sitter bare her og daffer... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 ferdig med skolen, fikk russeklærne i dag... ellers en vanlig dag... nå slapper jeg av, gjør litt lekser, så skal jeg på trening... Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 De to siste timene hadde jeg og klassen min nasjonalprøve i engelsk de 2 siste timene på PC'r som var koblet til internet. Ca 20 elever og 1 lærer som satt å leste norsk ukeblad. Mens alle elevene i klassen min slet med denne prøven og ville gjerne svare riktig og satt å tenkte på alle disse nye avanserte ordene prøven inneholdt, tok jeg meg en tur på mine yndlingsider og seff dictionary.com for å finne svar til problemer jeg ikke kunne løse. De fleste av mine medelever er totalt uinformert om internet og noen kunne jo litt om det, sånn som å ha en msn konto og surfe på deiligst.no osv. Jeg som gjerne er en av de mindre kunnskapsrike fikk da den beste karakteren prøven hadde å by på :!: Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 De to siste timene hadde jeg og klassen min nasjonalprøve i engelsk de 2 siste timene på PC'r som var koblet til internet. Ca 20 elever og 1 lærer som satt å leste norsk ukeblad. Mens alle elevene i klassen min slet med denne prøven og ville gjerne svare riktig og satt å tenkte på alle disse nye avanserte ordene prøven inneholdt, tok jeg meg en tur på mine yndlingsider og seff dictionary.com for å finne svar til problemer jeg ikke kunne løse. De fleste av mine medelever er totalt uinformert om internet og noen kunne jo litt om det, sånn som å ha en msn konto og surfe på deiligst.no osv. Jeg som gjerne er en av de mindre kunnskapsrike fikk da den beste karakteren prøven hadde å by på :!: Har du ikke folk som kan sjekke hva du driver med på nettet? Vi har sånn IT-ansvarlig som sitter på kontoret sitt og kan kontrollere hele nettverket på skolen, inkl finne ut hva slags sider vi går inn på...Ble ikke mye frihet her as! PS! Den prøven var ganske vanskelig Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Stå opp klokken 07:20 etter en 13-timers lang søvn for så å gå i dusjen. Gikk ut av dusjen klokka 07:45 og gikk opp og spiste to rundstykker med banan. 08:00: stresse som faen for å rekke bussen - som jeg uheldigvis ikke rakk. Gikk da ned på kontoret/pc-rommet og sjekka noen artikler på hardware.no 08:18: tok fatt i sykkelen og peiste til skolen i et ganske trasig vær bestående av vind og snø (en vær-kombinasjon som fungerte som en "pisk") 08:25: støtte på en venn som var i samme ærend som meg; skolen. Fikk vite at klokka var 08:25 og tok det litt roligere ettersom jeg var et par hundre meter fra skolen. 08:36-09:15 øve på dramatisering av "krigen i Norge" (som forøvrig er om Vidkun Quisling og matrasjonering) 09:16-09:25: Friminutt; den vanlige chillinga i korridoren. 09:26-10:00: Framføring av nynorsk-lekse 10:01-10:10: Tok en sprøyte (ny form for Pirque?) som skal sjekke om jeg er allergisk overfor BCG-sprøyta/middelet/kuren. 10:11-10:20: Friminutt; den vanlige chillinga i korridoren 10:21-11:00: KRL Dog en ganske grei time hvor vi diskuterte klassetur og hvordan vi skal samle inn penger. 11:00-11:35 Gikk med noen venner av meg på Erikonor (databutikk) og sjekka Ideazon Z-Board som de hadde satt ut til utstilling. Gikk videre opp på Rimi og kjøpte en Fanta Free, Smarties Frukt og en Duo. Tok med oss en stygg Rimi-plakat (Alle fiskeprodukter 25%) som en venn av meg skal henge på rommet Gikk ned til skolen igjen og spiste maten og chilla. 11:36-12:20: Vi hadde matematikk og lærte om ligninger og diverse. 12:21-12:30: Friminutt; den vanlige chillinga i korridoren. 12:31-13:35: Vi hadde Kunst og Håndtverk hvor jeg lagde en ubeskrivelig stygg dukke med et øye på en pinne, et kobberbelte med hull i som holder trynet sammen, og trønder bart! Noe lignende som på bildet jeg har lagt med. fra 13:45 til nå har jeg spist mat, hørt på Madrugada og Dave Matthews Band og skrevet litt på forumet. Har også hatt en ganske morsom prat på Ventrilo. Endret 1. mars 2005 av FosFat Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Fikk vite at jeg skal gå opp i engelsk! Helt greit fag siden jeg ikke har noen som helst problemer med det Skal ta "muntlig prøveeksamen" som det heter med SupremeX da Eller ikke noe so helst spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå