Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Har DU gjort noe spennende på jobb/skole idag?

Anbefalte innlegg

En del av forumets medlemmer er enten i jobb eller går på skole. Skjer det noe her, eller er vi en gjeng A4-mennesker som går i samme mønster hver dag? Har noen av dere jobber som er litt annerledes enn kassen på Rimi? Og i tilfelle ikke, om du har en kjipa jobb, skjedd noe spennende der?

Vær så snill, del dagens hendelser med oss andre! :)

For min del: Har sittet en hel dag på et lite skap i en kjeller og koblet el-tavlen til seks leiligheter og fellesareal. Jeg hadde både lys, varme og NRK P3, så ingenting kunne ha vært bedre! Seff, ikke verdens mest spennende fortelling, men jeg er fornøyd. :yes:

Så, give it to me, det må ha skjedd noe i din hverdag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min dag har vært temmelig A4...

Skole - vanlig skoledag aka plankekjøring/soving, skulka 1 time Kjemi

Hjemme - Middag, spille litt, lekser, så nå skal jeg legge meg...

men ikke alle dager er like, så skal poste igjen neste gang det skjer noe...

Lenke til kommentar

Jobb: Møte fra 8-10 med gratis frokost :p

Skole: 10-12, lærte noe dilldall om trykkpresser

Jobb: 12-14: Surfe og spise boller. Så en tur ned for å besøke de som stod på stand på CC Martn

Skole: 14.30-16.15: Tragiske ting om fargelære, sovna et par ganger.

Jobb: 17-24: Kundebesøk hos noen mennesker, traske ute i kulda i dressbukse og pensko, osv. Så spanderte sjefen pizza på kontoret fra 22-24 ca.

Går Bachelor of Mediemanagement på HiG, og jobber for tiden som Salgs- og Sikkerhetskonsulent i Hafslund Sikkerhet, avd Gjøvik.

Litt stress, men litt morro.. :)

Lenke til kommentar

De to siste timene hadde jeg og klassen min nasjonalprøve i engelsk de 2 siste timene på PC'r som var koblet til internet. Ca 20 elever og 1 lærer som satt å leste norsk ukeblad. Mens alle elevene i klassen min slet med denne prøven og ville gjerne svare riktig og satt å tenkte på alle disse nye avanserte ordene prøven inneholdt, tok jeg meg en tur på mine yndlingsider og seff dictionary.com for å finne svar til problemer jeg ikke kunne løse. De fleste av mine medelever er totalt uinformert om internet og noen kunne jo litt om det, sånn som å ha en msn konto og surfe på deiligst.no osv. Jeg som gjerne er en av de mindre kunnskapsrike fikk da den beste karakteren prøven hadde å by på :!:

Lenke til kommentar
De to siste timene hadde jeg og klassen min nasjonalprøve i engelsk de 2 siste timene på PC'r som var koblet til internet. Ca 20 elever og 1 lærer som satt å leste norsk ukeblad. Mens alle elevene i klassen min slet med denne prøven og ville gjerne svare riktig og satt å tenkte på alle disse nye avanserte ordene prøven inneholdt, tok jeg meg en tur på mine yndlingsider og seff dictionary.com for å finne svar til problemer jeg ikke kunne løse. De fleste av mine medelever er totalt uinformert om internet og noen kunne jo litt om det, sånn som å ha en msn konto og surfe på deiligst.no osv. Jeg som gjerne er en av de mindre kunnskapsrike fikk da den beste karakteren prøven hadde å by på :!:

Har du ikke folk som kan sjekke hva du driver med på nettet? Vi har sånn IT-ansvarlig som sitter på kontoret sitt og kan kontrollere hele nettverket på skolen, inkl finne ut hva slags sider vi går inn på...Ble ikke mye frihet her as! :no:

PS! Den prøven var ganske vanskelig :thumbdown:

Lenke til kommentar

Stå opp klokken 07:20 etter en 13-timers lang søvn for så å gå i dusjen.

Gikk ut av dusjen klokka 07:45 og gikk opp og spiste to rundstykker med banan.

08:00: stresse som faen for å rekke bussen - som jeg uheldigvis ikke rakk.

Gikk da ned på kontoret/pc-rommet og sjekka noen artikler på hardware.no

08:18: tok fatt i sykkelen og peiste til skolen i et ganske trasig vær bestående av vind og snø (en vær-kombinasjon som fungerte som en "pisk")

08:25: støtte på en venn som var i samme ærend som meg; skolen. Fikk vite at klokka var 08:25 og tok det litt roligere ettersom jeg var et par hundre meter fra skolen.

08:36-09:15 øve på dramatisering av "krigen i Norge" (som forøvrig er om Vidkun Quisling og matrasjonering)

09:16-09:25: Friminutt; den vanlige chillinga i korridoren.

09:26-10:00: Framføring av nynorsk-lekse

10:01-10:10: Tok en sprøyte (ny form for Pirque?) som skal sjekke om jeg er allergisk overfor BCG-sprøyta/middelet/kuren.

10:11-10:20: Friminutt; den vanlige chillinga i korridoren

10:21-11:00: KRL :hrm: Dog en ganske grei time hvor vi diskuterte klassetur og hvordan vi skal samle inn penger.

11:00-11:35 Gikk med noen venner av meg på Erikonor (databutikk) og sjekka Ideazon Z-Board som de hadde satt ut til utstilling. Gikk videre opp på Rimi og kjøpte en Fanta Free, Smarties Frukt og en Duo. Tok med oss en stygg Rimi-plakat (Alle fiskeprodukter 25%) som en venn av meg skal henge på rommet :p Gikk ned til skolen igjen og spiste maten og chilla.

11:36-12:20: Vi hadde matematikk og lærte om ligninger og diverse.

12:21-12:30: Friminutt; den vanlige chillinga i korridoren.

12:31-13:35: Vi hadde Kunst og Håndtverk hvor jeg lagde en ubeskrivelig stygg dukke med et øye på en pinne, et kobberbelte med hull i som holder trynet sammen, og trønder bart! Noe lignende som på bildet jeg har lagt med.

fra 13:45 til nå har jeg spist mat, hørt på Madrugada og Dave Matthews Band og skrevet litt på forumet. Har også hatt en ganske morsom prat på Ventrilo.

post-58-1109688861_thumb.jpg

Endret av FosFat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...