Gå til innhold

................................

GenericName

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne threaden har vært oppe så mange ganger og blitt til tulle tråd veldig mange ganger. Det er noen jenter her på forumet, men eg tviler på at de gir tlf nummeret sitt vekk til despereate geeks.

EDIT: Forøvrig: hvorfor skal dere spesial behandle jentene? De er faktisk mer enn noe "som er fint å se på" eller "noe man bruker å få nytelse av", de er faktisk mennnesker som kan ting om data, foto og mangt de også. ;)

(ja eg vet at de fleste av dere ikke har fucked up syn på kvinner, men _noen_ få av dere trenger en liten leksjon. :p)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Forøvrig: hvorfor skal dere spesial behandle jentene? De er faktisk mer enn noe "som er fint å se på" eller "noe man bruker å få nytelse av", de er faktisk mennnesker som kan ting om data, foto og mangt de også. ;)

(ja eg vet at de fleste av dere ikke har fucked up syn på kvinner, men _noen_ få av dere trenger en liten leksjon. :p)

:thumbup:

Nå lurer jeg bare på om du er hankjønn som meg, eller en jente som slår slag for likestillingen :p

Lenke til kommentar

Er det egentlig noen vits å flame han fordi han spør om det er mange jenter her på forumet? Er det noe galt i å lure på det?

Janne_Blondie

Darkness|

Hanne:)

Ananas

Det er de jeg kommer på og jeg beklager om ikke alle nickene er helt korrekt skrevet.

Edit: Så et navn jeg skrev feil :p

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Er det egentlig noen vits å flame han fordi han spør om det er mange jenter her på forumet? Er det noe galt i å lure på det?

Janne_Blondie

Darkness|

Hanne:)

Ananas

+Tonio (eller noe sånt?)

+Anette (eller noe sånt?)

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...