GenericName Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Denne threaden har vært oppe så mange ganger og blitt til tulle tråd veldig mange ganger. Det er noen jenter her på forumet, men eg tviler på at de gir tlf nummeret sitt vekk til despereate geeks. EDIT: Forøvrig: hvorfor skal dere spesial behandle jentene? De er faktisk mer enn noe "som er fint å se på" eller "noe man bruker å få nytelse av", de er faktisk mennnesker som kan ting om data, foto og mangt de også. (ja eg vet at de fleste av dere ikke har fucked up syn på kvinner, men _noen_ få av dere trenger en liten leksjon. ) Endret 28. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ha ha! 4rtizz! K4t3 b3r5! On topic: ja.. noen. Og vis du vil se dem er det bilder av noem i recent pic post.... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det er noen jenter her på forumet, men eg tviler på at de gir tlf nummeret sitt vekk til despereate geeks. :!: .. Det begynner vel å bli en del nå. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvordan søker du for å finne jenter? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvordan søker du for å finne jenter? godt spørsmål... HAr forumet en sånn egen søkefunksjon for det :? btw: alle de andre trådene om emnet er vel stengt? eller? *søke litt* Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Forøvrig: hvorfor skal dere spesial behandle jentene? De er faktisk mer enn noe "som er fint å se på" eller "noe man bruker å få nytelse av", de er faktisk mennnesker som kan ting om data, foto og mangt de også. (ja eg vet at de fleste av dere ikke har fucked up syn på kvinner, men _noen_ få av dere trenger en liten leksjon. ) Nå lurer jeg bare på om du er hankjønn som meg, eller en jente som slår slag for likestillingen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Eg er en gutt som slår slag for likestillingen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Er det egentlig noen vits å flame han fordi han spør om det er mange jenter her på forumet? Er det noe galt i å lure på det? Janne_Blondie Darkness| Hanne:) Ananas Det er de jeg kommer på og jeg beklager om ikke alle nickene er helt korrekt skrevet. Edit: Så et navn jeg skrev feil Endret 28. februar 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 noen som har laget en tråd om det er noen gutter her?? det er likestilling det! Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Er det egentlig noen vits å flame han fordi han spør om det er mange jenter her på forumet? Er det noe galt i å lure på det? Janne_Blondie Darkness| Hanne:) Ananas +Tonio (eller noe sånt?) +Anette (eller noe sånt?) Endret 28. februar 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 +ms.twigi Hvorfor ikke søke? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 +zøtnos89 elns "Hun" var et troll. Bannet nå. +xell (?) +r +Eline (elns) +Elise (elns) +ingeborg87 +siriofstad +frøken polkadot Og så videre ... Tror egentlig jeg burde bruke hjernekapasitet på noe annet enn å huske brukernavn. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 godt spørsmål... HAr forumet en sånn egen søkefunksjon for det :? Selvfølgelig har forumet det... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Selvfølgelig har forumet det... Hehe... genialt. *teste ut funksjonen før jeg blir veldig skuffet* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er det egentlig noen vits å flame han fordi han spør om det er mange jenter her på forumet? Flamet eg han? Da har folk misforstått... men men... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dere har jo glemt vår kvinnelige moderator, adawen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå