skibum Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Hei Min gamle far skal ha seg ny telefon da han ser litt dårlig og finner det vanskelig å lese sms på sin K700i. Skriftstørrelse noe lignende T630 eller K500i vil fungere Bruker malen jeg, så ser dere hva som er kriteriene: Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: (nei) -MMS: (Ja). -GPRS: (Ja). -EDGE: (nei) -WAP:(nei). -Kalkulator: (Ja). -JAVA:(nei). -Email klient:(Ja). -Spill:(nei). Form: -Form ikke så nøye -Vekt: Forholdsvis lav vekt, ikke stort høyere enn k700 -Antenne: Ikke viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": (nei). Skjerm: - Farge -Touchscreen: (nei). Pris: Ikke viktig Diverse: -Merke: Ikke viktig -Kamera: (Ja) -Videokamera: (nei). -Symbian: (nei) Vil gjerne ha telefonen mer responsiv enn det en symbian er, så det er ikke aktuelt. -Triband: (Ja). -Infrarød port:(nei). -Bluetooth:(nei). -Minne: (Plass til noen mms og meldinger, ellers lite viktig) -Minnekort?:(nei). -Polyfoniske ringetoner:(nei) -MP3: (nei). -Radio:(Ja). -3g(UMTS): (nei). -Wlan: (nei). -Mulighet for GPS: (nei) -Batterilevetid: "Veldig Viktig, dette er en av de viktigste kriteriene i valget, ikke fornøyd med k700i -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? (Hovedsakelig ringing, noen spede forsøk på kjedesms som bare eldre folk sender ) :!: Som nevnt er batteritid det viktigste, og man kan gjerne si at en telefon er aktuell dersom det er enkelt å skifte batteri på den, noe som muliggjør flere batterier. Var egentlig fornøyd med sin 6310i fordi den hadde batteritid, men skulle bytte for å kunne ta imot og sende mms. takker på forhånd for all hjelp Endret 1. mars 2005 av skibum Lenke til kommentar
skibum Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Hmm, ingen som har innspill på denne? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Selv om jeg ikke har for stor erfaring med din problemstilling så kan jeg prøve å gi deg iallefall et litet råd på veien (når ingen andre gjør det): Nå vet ikke helt hva du mener med 'størrelse på skrift', men antar at du mener at skriften skal være brukbar leselig; tilogmed for en oppi årene. Da vil jeg nok rekomendera Siemenstelefoner, grunnet sinn noe uvanlige "forstørrelses" funksjon som virker ganske bra i mine øyne, er ikke fullkommen, men absolutt godkjent. Da står du egentlig igjen med S65, dette er en god telefon med alt du krever (forbeholder at jeg kan ha lest noe feil uansett) + noe ekstra. Med de senere FW versjoner så har også denne Siemensen vist seg å være en høyst brukbar telefon. Endret 1. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå