Gå til innhold

noe vits å oppgradere til denne? fortronbluestorm

dTd

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en strømfosyning på 350w som fulgte med et chenbro gaming bomb kabinnet. det er en eller annen fsb grup. denne er for dårlig for min pc men jeg lurer på om det er bare produsenten som har "jugd" eller er denne virkelig for liten??

Mine specs er:

msi hk k8n neo platinium

geil 2*512 mb value ddr ram

amd 64 3000+

western digitall 160 gb s-ata disk

en nec dvd brenner og sony dvd spiller

5 vifter + cpu og strømfosyning vifter.

2 stk kalde katoder fra vantec. og en aerogate 2 viftestyring + en disketstasjon.

når jeg har dvd rommene tilkoblet så skrur pc`n seg bare av. så jeg har tenkt å oppgradere psu`n min men er det noe vits å oppgradere til denne??

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP35060THNP

eller blir denne like liten?? en kamerat av meg sier at det antagelig holder med en 350w fordi han mistenker at denne psu`n jeg har nå er billig dritt. noe jeg begynner å tru også. hvis den blue stormen er for liten kom gjerne med andre forslag til rundt 600 kr. men den kan ikke være større enn den blue stormen som f. eks en bezerk siden jeg har en vifte i toppen som vill komme i veien

takker for alle svar på forhond

Endret av wappyteam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som skrevet så blir bezerken noe for lang inn i kabinettet og jeg synes at den mist strømfosyningen er litt for dyr. er det noen andre bra forslag??

til rundt 600 kr. for ellers så må det nesten bli den mist strømfosyningen

:( (dyrt) :(

Lenke til kommentar

er denne noe bra da?? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=24649

hvet noen hvor lang bak i kabinettet den går??

den kan ikke være lenger enn 14 cm den var litt dyrere enn 600 kr men virker bra og akuratt passe for mitt bruk

edit: eller burde jeg heller gå for mist strømforsyningen for meg er det ik så viktig med veeeldig lavt støynivå (skjermkortviften bråker rundt 25 db får ikke stilt noe på den) så hvem er best ytelsemessig?? synes egentlig den andre var kulere+en vifte og kulere kabelsamlere.

trenger svar fort så mylig plizz.

Endret av wappyteam
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hiper er noe drit. Drar mest av alle strømforsyninger selv under liten load, og sliter når den må jobbe litt.

Hiper= Q-tec kvalitet.

Gå for Mist du om du kan.

Hva? De fleste har hatt veldig gode erfaringer med Hiper-Psuene. Ihvertfall ikke noe Q-tec-kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...