JoeDohn Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 RPG er Rocket Propelled Grenade ...eller oftere brukt som forkortelse for "role-playing game". Men jeg skal ikke pirke. Hvis "Complexion" er så forbanna illegalt, kan de ikke være så snille og være litt konsekvente, og få bukt med "Norwegian Elite Force", "Proud of Denmark", "Warrios (ja, w a r r i o s) of Scandinavia" og alt det der? Har de først sagt at nasjonalitetsnavn i guilds/på characters skal være illegalt så kan de banke snyte meg følge det opp også. Jeg er så evig takknemlig for at de ikke tillater tall i navna, og for at alle navna automatisk får formatet "Navn" (stor forbokstav, små bokstaver etter det). Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvis du har D&D Players Handbook har du en hel haug med fine RP navn. Skulle ikke forundre meg om det ligger noe liknendes på nettet også Hvis noen er interesserte så har jeg mekka et lite verktøy for å mekke random navn på characters: [link] Det blir nok kanskje mange dårlige navn, men hender det kommer et brukbart et, evt. få noen ideer og bare modifisere det litt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg tittet litt på den name-generatoren, og en er forsåvidt grei. Navnene ble likevel litt spacet synes jeg, men det er jo en god jobb du har gjort Har ønsket meg en name-generator på WoW helt fra betaen, og jeg synes virkelig de burde få ut fingeren. Det kan da ikke være en så alt for stor jobb, i og med at de har veldig mange Warcraft-navn i databasen fra før. Jeg har dessverre ingen D&D-bok, og dermed heller ingen navneliste derfra. Jeg fant imidlertid en Evil Name-generator her om dagen som jeg likte, og som jeg godt kan dele med dere. Dere finner den her. Jeg får vel nesten bare bli litt mer ivrig selv, og rapportere brudd på reglene. Har lenge gått og irritert meg over Norwegian-ditt-og-datt, Nordic-blablabla osv. guildnavn. Det er jo flere som har nevnt at det er fint at Blizzard er konsekvente, og hvis alle rapporterer noe når de ser det, vil det jo etterhvert bli mulighet for et utmerket community i World of Warcraft. Jeg rapportert selv en kar for unappropriate behavior i går, og fikk mail fra Blizzard i dag om at de selvsagt ville se på saken pluss mye mer. Det virker som de svarer personlig på hver henvendelse, og ikke bare sender ut maler. Ellers så har dere vel rett i at hvis jeg holder meg på matta (som jeg forsåvidt har gjort hele tiden), vil ikke den vesle advarselen ha særlig mye å si. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Kan noen forklare meg hva er passende navn vil være? Jeg synes dette høres helt tullete ut. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Spør du meg så er Complexion et ganske tragisk navn, minner meg om vennene mine som kaller seg Laxion, Sonix, Logix, Draxxuz og Maxtrix. Grunnen er vel at du har x i navnene, noe som gjør at jeg tenker på navnene til noen av vennene mine som gjør meg irritert.. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvorfor ser ikke folket at dette er bra? Dette betyr jo at de tar navn på alvor. De tok vel Complexion først denne gangen fordi han var den som de så først. Så også nettopp at en med navn dwd og en med navn pizzaguy fikk nytt navn. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvorfor ser ikke folket at dette er bra? Så vidt jeg kan se har ingen hittil klart å gi en skikkelig begrunnelse for at han ikke kan bruke "Complexion" som navn. Og det er da ærlig talt stor forskjell på det navnet og f.eks. pizzaguy og andre tullenavn. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvorfor ser ikke folket at dette er bra? Så vidt jeg kan se har ingen hittil klart å gi en skikkelig begrunnelse for at han ikke kan bruke "Complexion" som navn. Og det er da ærlig talt stor forskjell på det navnet og f.eks. pizzaguy og andre tullenavn. Fra Mr.Lee: 5 entries found for complexion. com·plex·ion Audio pronunciation of "complexion" ( P ) Pronunciation Key (km-plkshn) n. 1. The natural color, texture, and appearance of the skin, especially of the face. Racial/EthnicThis category includes both clear and masked names which: * Have any racial/ethnic connotations Pizzaguy: Real World References Skjønner du det nå? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 http://www.download.com/World-of-Warcraft-...4-10325622.html Fant denne namegeneratoren, har ikke testet den selv da jeg har noen navn som jeg bruker om hverandre på flere servere (Eon, Dreum, Menalian, og et par til) Lenke til kommentar
Radial Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Skjønner du det nå? Niks. Jeg kan ikke se hvordan The natural color, texture, and appearance of the skin, especially of the face har noe å gjøre med any racial/ethnic connotations Complexion er et fullstendig rase/etnisk nøytralt ord/navn. Edit: leif Endret 1. mars 2005 av Radial Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 har ikke noe med racial/ethnic begunnelsen til blizzard, men mer med at det er ett vanlig engelsk ord, og det faktum at det var en RP server... hadde det vært en normal eller PvP server så hadde ingen reagert. men det var det ikke, enkelt og greit.. omtrent det samme som at en skulle kalt seg "hudfarge" på en norsk RP server... skjønner? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 vil nødig gå OT her, men siden vi er inne på dette med upassende navn og slikt, hvordan raporterer man folk med upassende navn etc? bare /report navn grunn eller? Har sett mangen "kloner" som Sylvanaas (2 a'er ja), Varrimatras osv rundt på forskjellige servere, kunne vert greit å vite til neste gang jeg ser noen. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 har ikke noe med racial/ethnic begunnelsen til blizzard, men mer med at det er ett vanlig engelsk ord, og det faktum at det var en RP server... hadde det vært en normal eller PvP server så hadde ingen reagert. men det var det ikke, enkelt og greit.. omtrent det samme som at en skulle kalt seg "hudfarge" på en norsk RP server... skjønner? Mulig at jeg ikke er nok "inne" i dette med WoW til at jeg kan forstå det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå