AndersT2 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvordan er prisforskjellen mellom butikk prisene og de prisene som står på nettet til digital Impuls? like? Og hvordan tror dere de er med å bytte harddisker, helt ubrukt. Har fått bestilt en IDE disk når jeg skulle ha SATA disk fra en annen web butikk. De har IDE merket inne, men ikke i riktig størrelse, men SATA versjonen har de i riktig størrelse. (mellomlegget betales selvfølgelig). Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har hørt mye dritt om DI. Er noen poster her på forumet om dem. Bare søke deg frem. Lenke til kommentar
candymann Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Prisen er den samme på net og i butikk. Men til spörsmålet om å bytte hdd. Skjönnte jeg riktig at du har kjöpt hdd i en annen webshop og så lurer du på om DI tar emot/ bytter denne til en annen hdd hos dem? Om svaret er ja, så har du ikke en sjans til å få den bytta. Hvorfor i all verden skulle DI gjöre det? Dette er mine tanker..... Lenke til kommentar
bidz Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Kjempebra butikk synes jeg! Kjempefornøyd med butikken i Trondheim iallefall! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Tipper dei ikkje er så interesserte i å "bytte" harddisk når den er kjøpt i ein annan webshop. Viss dei gjer det så bør du gå ned på kne og takke høgere makter då dei gerj det då berre for å vere snille. mvh JanEirik Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg har kjøpt harddisken via en webshop, men tenkte å bytte den i butikken, ikke på DI sin webshop, siden datakjeden ikke har den jeg skal ha inne. Harddisken jeg har fått feil er helt ubrukt og uåpnet, da den fortsatt ligger på posten sammen med mye annet. Tenkte dette kunne ha vært en mye kjappere løsning enn å sende først tilbake til komplett, for så å vente en stund på ny. Kompisen min som jeg har bestilt den til trenger den fort som bare a det. Ofte er det ikke noe vanskelig å få byttet en vare hos en annen butikk, så lenge varen er ubrukt. Derfor lurte jeg. Har hørt en del godord om DI her inne fra dem som har brukt dem. Handler vanligvis hos datakjeden rett ved siden de som regel er billigst. Men som sakt de har ikke riktig versjon inne. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) kan du ikke bare bruke angreretten, få pengene tilbake og kjøpe den andre disken da? Edit: Jeg ville uansett ringt og spurt, hvis den disken du ikke vil ha er en helt kurant var de vil få solgt, og ikke en "utgått" eller "utgående" type kan det jo hende at de vurderer det i alle fall. Men ring heller kilden og spør, istedet for å sitte å lure.. Det er fortsatt lov å spørre om ting. Endret 2. mars 2005 av gorber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå