CrZy_T Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Er klar over at det er overkill og at langt billigere oppsett kunne tilfredstillt behovene some er satt, men det er ikke opp til oss å avgjøre prisen.Saken er at det er ønsket en så bra pc som mulig til 8k, og dermed spiller det ingen rolle at en billigere kunne ha gjort jobben. joda .. kjøpe en til 5k og putte resten i lomma og si det er kostnader for installasjon og konfigurering Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 120gb er da praktisk talt ikke nødvendig til voksen dame som skal surfe og lese mail... Vil si det holder LENGE med 40-80 gb.. Evt få tak i en brukt 20gb... ? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 CrZy_T, i budsjettet på 8k skal det puttes inn en holdbar PC, en 17" LCD og en brukbar printer. Hvis du får til det til 5k, så kan du gjerne putte penga i lomma for min del. Caddy, 120GB kan bli veldig overkill ja, og 40GB vil sannsynligvis holde. Men å kjøpe en brukt harddisk ville jeg aldri ha gjort til en kontorPC. Du vet aldri hvor mye den harddisken har blitt sparka og dunka på, og dokumenter og mail kan tross alt være litt viktig/kritiske data. Jeg har bygget en Aopen XC Cube EZ18 til min mor, som bruker den som kontorPC, med samme komponenter som jeg listet opp tre poster bak. Denne PCen er stilig i designet, utrolig støysvak, holder lenge til hennes bruk, og ikke minst veldig billig. Om trådstarter vil vurdere denne Barebone-løsningen, kan jeg gledelig gi mine varmeste anbefalinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå