kaffi Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er det mulig å bruke ringetoner som ligger på minnekortet som ringetone?, jeg finner de ikke i ringetone menyen. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ikke på SX1 som jeg vet nei. Eneste utvei er nok å bruke et program (fks. det gratise og supre programmet fExplorer)for å flytte dem over til telefonminnet og ha dem der. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Joda det går selvfølgelig utmerket å bruke ringetoner som ligger på minnekortet på SX1. Gå inn på den kontakten du ønsker å endre ringetone på, så går du på valg og da får du opp alle melodiene. De som ligger på minnekortet under Sounds>Digital vises da med et ikon som et minnekort. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Å endre på hver kontakt er da svært plagsomt? Går det ikke ann å bruke ringetoner fra minnekortet 'generelt'? (Dvs. for alle, både de du har i telefonboken din eller ei) Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Joda det går også utmerket. Det viktige er vel å plassere melodiene på minnekortet under den tidligere nevnte mappen. Gå så inn i menyen og velg innstilling>lyd>ringetone>valg>endre da kommer alle ringetonene som ligger på minnekortet med ikon som minnekort. Påenget med det første innlegget var å vise hvordan man lager individuelle ringetoner. Men det er vel ikke alle som ønsker det. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 eneste er at på store filer (ringetoner) blir det et delay når det ligger på minnekortet. slik at det ringer et par sek etter at vibreringen har startet... min erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå