Gå til innhold

Guide: Gameren og hans PC?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Veldig bra, men AMD 3000+ i disse dager? Ville heller valgt 3200+

Kanskje det ja, men hvis en har god ram og klokker vil en ikke tjene noe på å hoppe opp et trinn, det viktigste er at merket er at merket er av den nye typen, Venice, som har gode og lave temperaturer og koster så godt som intet mer (ihvertfall ikke på 3000+ nivået) ;)

Hva med å legge ut handlevognen og selfølgelig også oppdatere den... Liker prisnivået du legger deg på, så håper du ikke lar artikkelen utdateres.

Lenke til kommentar
til trådstarter: du har vel tilfeldigvis ikke 6'ere i norsk? Genialt skrevet :)

Støtter den. ;)

Ja rett og slett geniale virkemidler og en munter tone. Fine antydninger også. Noe av det beste jeg har lest når det gjelder godt språk.

 

En veldig morsom "guide", vet ikke hvor mange den vil være til nytte for, men den er iallefall veldig opplysende.

 

EDIT: Og en ting til: Enten har du veldig god tid, ellers er du pling i bollen ^^

Endret av NoXify
Lenke til kommentar

Jeg leste nettopp dette, og jeg må si at det var utrolig festlig! Supert at det er noen som faktisk klarer å kombinere slike ting med en lett dose humor og faktisk få noe brukbart ut av det. Mange gullkorn her, kanskje jeg skal nominere hele tråden :p

 

Keep up the good work, GRendal! :thumbup::w00t:

Lenke til kommentar
haha beste lesinga på lenge. genial "guide to the gamer" som jeg kjente meg igjen i. nesten som å lese om seg selv.

Hehe... ja syns GRendal har vært flink til å skrive. :)

veldig bra. veldig bra, men har han helt meldt seg ut? Håpet på at han også kunne holde artikkelen oppdatrert som f.eks nye Nec 3540 til samme pris...

Hadde også vært fint om det kunne blitt lagt ut linken til handlekurven slik at vi kunne sett de oppdaterte prisene...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...