morra Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Et bilde av vår tidligere Cavalier King Charles Spaniel Noen kommentarer? Endret 28. februar 2005 av morra Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hei! Jeg syns dette bildet ble helt greit, ikke noe ekstraordinært. Fine farger og fin hund Kunne kanskje tenkt meg et annet bildeutsnitt, men siden du har kalt bildet ditt: "Klatre-Vikki" er det vell meningen at bildeutsnittet er som det er... Som sagt helt OK bilde. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Tja, syntes bilde av litt kjedelig eg. Var jo litt stilit at hun/han såg utover sånn, men synes du burde gjort mer ut av utsnittet Her er forøvrig et bilde av har tatt av hunden vår(troooor det er samme rase ): http://www.deviantart.com/view/11530829/ Endret 5. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei! TLZ: Sånn skal det gjøres! Kjempefint bilde, en av de bedre "amatørfotograf-bildene" Bildet har noe som vekker interesesse, det undrende bilikket osv/fargene osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå