JJJJJ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei Er det mulig å ta av bladene på en 80milimeter vifte uten å skade den? ( sånn at den fungerer etter på) Å hvordan gjør du det da? -------->http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp-----ikke spesielt denne... Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er ikke bladene støpt fast i vifta da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Heilstøpt plastikk det, du må knekke dei av. Lenke til kommentar
JJJJJ Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg mente ikke selve bladene men, hele den greia de sitter på... Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Mener da at dette skal gå an? Har ei vifte her der jeg har gjort det, men husker ikke helt hvordan. Kan prøve å tukle med den, se om jeg får det til og evt. legge opp no bilder. Edit: Suksess! Prøvde en stund på å få den av, vifta er litt mindre, men prinsippet er vel noe av det samme.. Fikk endelig tatt av den bedr.. #/(¤ roterende dingsen... bildene Tror du egentlig skal gjøre noe med den pinnen inni hølet på bilde 5 (ser ikke så tydelig på bildet, riv av klistremerket på vifta (der du kjenner det buler ned), så ser du det bedre) Endret 28. februar 2005 av [ReXoR] Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Må innrømme jeg ble skuffet når jeg oppdaget at han mente mm og ikke mil :-) Er litt trøtt idag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå