Big-Boy Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei, sitter og teller på knappene om jeg skal kjøpe en prosjektør er ganske så blank på det området, så spør hær om hjelp, hovedbruksområdet er: -Film -Tv spilling -Og LITT tv titting, blir nokk brukt lite til det ettersom jeg har en vanlig tv til det hvis det har noe betydning er det Ca 3,6m, fra dæ prosjektøren skal stå til dær lerretet skal være. Prisklasse: Hmm vil helst ha en billig og god prosjektør, trenger ikke være sånn sinnsykt bra, men en bra prosjektør. kan sikkert kjøpe brukt hvis det er mye og spare har dere noen forlag? takker for svar Lenke til kommentar
moestue Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvorfor ikke bakprosjeksjons tv? Du får en bra en til 12 000. Kan sammenlignes med plasma tv'er til 50 000. Men det kommer jo an på plassen da selfølgelig. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) BenQ 6110 f.eks koster vel en 7500-8000,- og den vil nok passe ypperlig til ditt bruk. Og jeg har aldri sett et bakprojektor-tv som koster 10-12k som matcher plasma i 50k klassen Edit: mente BenQ 6110, skriveleif. Endret 1. mars 2005 av stigen1 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Gidder ikke å lage en ny tråd så jeg spør her... Åssen er tilkoplingsmulighetene på den? Kan man feks kople rett til en TV eller PS2, eller MÅ man ha PC? Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ja du kan koble rett til tv eller ps2, dvd osv. Se her. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 BenQ 6110 f.eks koster vel en 7500-8000,- og den vil nok passe ypperlig til ditt bruk. Og jeg har aldri sett et bakprojektor-tv som koster 10-12k som matcher plasma i 50k klassen Edit: mente BenQ 6110, skriveleif. Ok, er det mye av såkalt regnbue effekt? Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Vel ikke mer enn normalt, du må nesten teste selv om du er ømfintlig ovenfor dette. Hvis ikke er det jo LCD projektorer der ute, men de under 10k er vel rimelig dårlig! Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 BenQ 5120 var for et par måneder regnet som et vanvittig bra kjøp i prisklassen under 10.000,- Nå selges den ny for ca. 7500,- Jeg har den selv og er veldig godt fornøyd. Ta en kikk på AvForum. Lykke til ! Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 BenQ 5120 var for et par måneder regnet som et vanvittig bra kjøp i prisklassen under 10.000,-Nå selges den ny for ca. 7500,- Jeg har den selv og er veldig godt fornøyd. Ta en kikk på AvForum. Lykke til ! Har hørt rykter om at det er endel regnbue effekt på denne? stemmer det? takk for svar, har sett på den men vært usikker pga det jeg har hørt. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 De fleste DLP prosjektorer i økonomiklassen kan fremkalle regnbuer. Det er på langt nær alle som er like "råka", og de fleste har ikke problemer i det heletatt! Jeg følte at jeg så litt regnbuer i starten, men det er mulig det var for at jeg leste veldig mye om dette på nettet. Nå ser jeg derimot ikke en eneste regnbue på lerretet ! Jeg anbefaler deg å gå å få testet et påar DLP projektorer i butikken, og dersom du ikke ser noe så er det jo ikke noe problem ! Dersom du tar kjangsen på å lese deg til "regnbuesyken", kan du jo lese i denne tråden : Forklaring på regnbuesyndromet ! Lykke til ! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Ja du kan koble rett til tv eller ps2, dvd osv. Se her. Hvor langt unna lerrettet må den være egentlig? Min, max? Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 1,5 meter bilde på 2m avstand fra lerretet - Wide Angle lens. Se også nærmere på hjemmesiden til BenQ for mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå