Nizzen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Skal jeg ha dataen min på eller av når jeg stiller på de skruene bak på min OZC 600w strømforsyning? Kanskje være inne i windows, slik at jeg kan følge med på hvor mye volten er til en hver tid når jeg stiller på dem? Jeg vil stille på volten litt pga volten ser ut til å være litt lav. Serlig 3.3 volten er lav... Har DFI SLI-DR hvis det har noe å si. Håper på noen gode erfaringer! Endret 28. februar 2005 av Nizzen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Og hva har så dette med nettverk å gjøre? Flyttes til PSU og elektronikk. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Bumpsadeisann... Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg justerte min ocz med pcn på. NB. det er veldig lite skal skrus for å få utslag. Sjekk verdiene i everest. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg justerte min ocz med pcn på. NB. det er veldig lite skal skrus for å få utslag. Sjekk verdiene i everest. Er vel greit å bruke bios. Finner det du trenger under "pc health" eller "hardware monitoring". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå