sheol_666 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Heisann! Håper det er noen som kan hjelpe med med dette spørsmålet! Når jeg skulle starte pc'en idag virket den veldig treg og rar! Det viser seg, alt lagger! Musikk, spill og alt lagger! Maskinen jobber tregere en før..og jeg kan knapt spille noen spill lengre! Til og med på oppstart i Windows Xp lagger den velkomstlyden.. Går jeg inn på oppgavebehandling --> ytelse står bruk av CPU nært hundre hele tiden bare jeg åpner et program! Gjør jeg ikke noe i det hele tatt, viser måleren alikevel fra 0 til 30%! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Rimelig frustrerende dette.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 har du sjekka med virusscan også videre? har du uvanlig mange ting i oppstarts-configen? Har du masse spyware? Lenke til kommentar
sheol_666 Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 jepp, alt det der skal være i orden! Lenke til kommentar
Legion Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 når du først er i task manager...hvilken prosess er det som tar cputid? Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Du bruker ikke et program som heter PeerGuardian? Det tar nesten alt av CPU'n...Men siden du ikke vet hva det er gjør du sikkert ikke det...Men da har jeg nevnt det Lenke til kommentar
sheol_666 Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) hm..hva mener du legion? Endret 28. februar 2005 av sheol_666 Lenke til kommentar
sheol_666 Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 nei, kunn nødvendig software starter med windows.. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) nei, kunn nødvendig software starter med windows.. Tja, det kommmer an på når du mener at Windows starter Hvis du setter PG til og starte ved oppstart begynner det jo ganske umiddelbart EDIT:FAens laptop mus Masse leif her ja... Endret 28. februar 2005 av Ole_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå