Gå til innhold

Bilde av en liten kattepus

Wicca

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg syns bildet ble ganske dårlig pga. noen forstyrrende ting inne i bildet som du skulle hatt fjernet før du tok bildet.

Bladet i forgrunnen ble styggt og pga. du har brukt blitz og da blri det en upassende skygge på veggen :hrm: .

Ena nnen ting som ikke er så bra er at du har komponert bildet slik at en del av kattens ører er vekk :nei:

Tauet i bakgrunnen på siden (midten) av katten forstyrrer også.

Hadde du gjort det jeg nevnte ovenfor hadde du fått et mye finere bilde. Hvis man bare ser på katten var den fin og hadde et morsomt ansiktsuttrykk, ser litt trist ut :yes:

Lenke til kommentar

Slenger meg på kritikken!

Ta et nytt bilde. Skrem katten litt, få litt bedre lys og få bort mormor sin duk og mamma sin plante og morfar sitt nylonstau. Lykke til! Ikke la oss ta motet fra deg, men bruk kritikken til å bli bedre.

Du skal ha pluss for å få katten til å titte inn i kamera. Det er ikke alltid så lett!

Lenke til kommentar

Enig med de andre her altså :yes: Det kjedeligste som finnes er "rett opp og ned bilder", alle bilder bør være litt spesielle og ikke "vanlige"....

Du kunne jo funnet en bedre bakgrunn uten tull i for- og bakgrunnen og f.eks. få katten interressert ved å leke med den med et tråd... Eller du kan få noen til å leke med den med en tråd og da blir det som oftest fine bilder... Da blir nemlig bildet litt spesiellt ;)

Lenke til kommentar

Vil egentlig si at det er et ganske kjedelig bilde. Det er mange forstyrrende bakgrunns elementer, komposjonen(som du ikke har tenkt på i det hele tatt?) er stressende og trang. Finn et bedre bakgrunn, få et bilde med mer spennende vinkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...