terjel Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg ønsker å installere win2000 på en pc som for tiden har xp installert, når jeg forøker å kjøre cd'en får jeg beskjed om at "installasjonsprogrammet er deaktivert fordi cd'en innholder en gammel versjon av windows".... noen som har løsning på dette? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Start opp fra windows 2000 platen istedet for å starte installasjonen fra windows, så løser dette seg. Lenke til kommentar
terjel Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Start opp fra platen? Hvordan gjør jeg dette,har forsøkt å restarte maskinen med CD'en i spilleren..uten at det endre noe. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Da må du sjekke i BIOS at CD-ROM står som første boot enhet, og du må trykke en tast for å boote fra platen når du får opp det spørsmålet. Lenke til kommentar
terjel Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 CD står som første boot-enhet, men får beskjed om at maskinen ikke kan boote fre den enheten...det er kanskje noe galt med cd'en min da. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Her finner du boot disketter til windows 2000 om den ikke vil boote fra platen : http://bootdisk.com/bootdisk.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå