Cloud Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Satt akkurat å lekte litt med en "trykk" lighter, en sånn uten flintstein altså. Åpnet den og tok ut "trykke-saken" (den som lager strøm). Ga meg selv støt et par ganger, og så at det kom en kul liten gnist fra den. Og lur som jeg var bestemte jeg meg for å se litt nærmere på denne gnisten. Det gjorde jeg ved å holde "trykke-saken" inntil noe av metal. Og hva var det? Joda, pc min! Hvis dere ser på bildet som jeg har lagt med så var det rammen øverst til høyre som holder cd-rommene og system harddisken min som fikk støtet. Men er det trolig at det her var nok til å skade disken? Sitter å skriver på pc nå så den funker jo, men litt kjipt hvis den plutselig begynner å kræsje. BILDE Lenke til kommentar
Cacophobia Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Tror harddisken skulle tåle det. Er det ikke noe problemer intill nå så har det nok gått greit. Hvis den lager rare lyder eller pcen oppfører seg rart kan det ha skjedd noe. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Det var godt å høre. Tenkte at noe galt kunne ha skjedd siden pc låste seg helt etter at par støt. :-\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå