SnowDOG_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Er fun det der. Glock liker eg veldig godt. Skutt med glock og mp5. Hvor skjøt du med mp5? Haakonsvern. DEr har de skytebane og siden kompisen hadde høy stilling der så fikk eg være med å skyte avogtil. Endret 3. mars 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Og hvor får man kjøpt våpen som glock i norge? Bare gjennom skyteklubben eller finnes det norske sider som spesialiser seg på håndvåpen? Du må vel enten være medlem av en skyteklubb eller være offiser. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Man er jo ikke nødt til og gå et sikkerehetskurs da, her i byen(Tromsø) så kan man bare dra ned på skyteklubben og betale for ammo og leie av våpen og kose seg Hehe, om profilen din er rett er vi like gamle (unge), så det er bare å traske ned og leie, og må man ha med seg voksen? Mmm, skyyytebanen Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) jeg har skutt med glock 19 nydelig pistol Pluss ein 22. jeg har arvet etter faren min, den kosta over 10000ny. Endret 3. mars 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 hva har jeg skutt med, gidder ikke nevne ALT men kan nevne de fleste pistolene: colt 1911 Anno 1934 Colt 1911 anno 1942 over et dusin andre 1911 cloner i mange kalibere, fra .22 til .45 beretta 92fs browning .22 ruger .22 glock 17, 19, 26, 22, 31, 21 SigSauer i mange kalibere div cz Desert Eagle møkka våpen usp .9 .40 .45 Browning High Power osv osv... Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 En ting som alltid har forundret meg er at du må være 21 år for å få lov til å eie pistol, men bare 18 for å eie f.eks en M16 Har ikke dette noe med at det er langt enklere å skjule en pistol enn det er å skjule en M16? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (..)Desert Eagle møkka våpen(..) Er Deagle et møkka våpen?? Forklar. .50 cal må jo være en fryd å skyte med! Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har ikke dette noe med at det er langt enklere å skjule en pistol enn det er å skjule en M16? Kanskje, men virker alikevel litt rart for meg.. Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Og jeg som trodde jeg var i himmelen med Sauern til bestefaren min Sauer'n Er himmelen den Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Denne tråden vekker minner.. Forrige sommer, Seattle: M4, USP og P9 (liten pistol safetygrip, fryd å skyte med) Dette var på en utendørs skytebane i ødemarka hvor en gammel mann satt og fulgte med oss og man hadde ikke lov å dra dit alene siden det hadde vært en rekke selvmord der inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå