A.J Green Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Ingenting de siste 2-3 årene kan sammenlignes når det gjelder hvor morsomt jeg og en kamerat hadde det idag. Vi dro ned på en skytebane i byen og plaffet løs med ymse håndvåpen. Først en Orderud-spesial nemlig en Luger 9 MM - Veldig morsomt Så en .357 Magnum. Ett ord. Sinnsykt....Villt rekyl. Og så hentet mannen som styrte det hele fram en Glock 21. (.45 Kaliber)Det kraftigste av Glock-serien. Å herre min hatt. Flamme føk til siden... Jeg trodde rekylet i de to foregående pistolene var heftig, men da jeg kom fram til denne, føk armene i været! Jeg ble bare super skjelven i beina fordi jeg lo som faen. Fy faen så morsomt det var. Jeg anbefaler alle som tenker litt på å skyte å ta et kurs et sted. Du vil neppe angre. Jeg kan ikke la vær å smile bare av å tenke på hva vi gjorde. Kompis skyter med glock edit: lagt til klipp av kompisen som skyter, tatt med mobil liksom så ikke forvent all verden Endret 1. mars 2005 av ericthelord Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jøss. Aldri trodd at Glock var noe kraftig. Men det virker det jo nettop som om den er. Kostet det noe peng det dere gjorde idag eller? Virket litt artigt nemlig. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Det er nok ikke gratis nei. Men han jeg var med kjenner han som eier stedet så vi fikk en litt special deal da kan du si. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Og jeg som trodde jeg var i himmelen med Sauern til bestefaren min Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Altså en sig sauer kan være veldig kraftige de. De har også .45 men er ikke helt sikker på hva toppmodellen har. Men jeg tipper bestefaren din ikke har .45 Endret 28. februar 2005 av ericthelord Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Vi håper ikke bestefaren din har .45 Hvor mye vil noe slikt koste for oss normale da ? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg tror et obligatorisk sikkerhetskurs koster 1700 elns. Er jo tross alt potensielle drapsmaskiner man styrer med. Den minst kraftige vi skjøt med, en luger .22 kaliber (5.58 MM i diameter kuler). BLe jo brukt som drapsvåpen på orderud gård. Og Vi skjøt med noe som har det dobbelt i kaliber. Nemlig .45 (11,43MM) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg tror et obligatorisk sikkerhetskurs koster 1700 elns. Er jo tross alt potensielle drapsmaskiner man styrer med. Det er uansett billigere enn billappen.. Dog, tror straffen for å kjøre ned noen er lavere enn å skyte dem ned.. Dilemma det der, gitt.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Lagt til et lite klipp om det er interesse for det Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Altså en sig sauer kan være veldig kraftige de. De har også .45 men er ikke helt sikker på hva toppmodellen har. Men jeg tipper bestefaren din ikke har .45 Altså, det var ei banerifle det er snakk om. Ikke spesielt kraftig heller, 6.5mm, men det var lissom en stor overgang fra .22 for en bygutt som meg Lenke til kommentar
Coederror Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Gøy å skyte Skyter ofte med: Pistoler: -cz75 9mm -S&M cal .22 -Gass cal .4,5 Gevær: Blaser offroad 6,5x55 Browning bar .300 winchester magnum Ta kurs og begynn å skyt! En ting som alltid har forundret meg er at du må være 21 år for å få lov til å eie pistol, men bare 18 for å eie f.eks en M16 Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Man er jo ikke nødt til og gå et sikkerehetskurs da, her i byen(Tromsø) så kan man bare dra ned på skyteklubben og betale for ammo og leie av våpen og kose seg Har selv skutt med masse våpen kan nevne noen: Colt(.45) Magnum(.357) Her i hjemmet har vi selv En CZ 75(9mm) og en CZ ettellerannet(22kaliber) Har hatt mange artige stunder på hytta med de ja Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jøss. Aldri trodd at Glock var noe kraftig. Men det virker det jo nettop som om den er. Kostet det noe peng det dere gjorde idag eller? Virket litt artigt nemlig. ja.. Du lærte vel i CS at glock er som ertepistol å regne.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Luger? Er ikke det pistolen som tyskerene brukte under krigen? ... Endret 1. mars 2005 av Purify Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Jøss. Aldri trodd at Glock var noe kraftig. Men det virker det jo nettop som om den er. Kostet det noe peng det dere gjorde idag eller? Virket litt artigt nemlig. ja.. Du lærte vel i CS at glock er som ertepistol å regne.. Helt korrekt. Å skyte i cs blir aldri det samme igjen. Nå er det riktignok en 9 mm Glock 18 i cs da.. Ikke akkurat .45 kaliber Vi skjøt også med Colt .45, men han som er på klippet sa at Glocken føltes mer kraftig enn Colten.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Man er jo ikke nødt til og gå et sikkerehetskurs da, her i byen(Tromsø) så kan man bare dra ned på skyteklubben og betale for ammo og leie av våpen og kose seg Har selv skutt med masse våpen kan nevne noen: Colt(.45) Magnum(.357) Her i hjemmet har vi selv En CZ 75(9mm) og en CZ ettellerannet(22kaliber) Har hatt mange artige stunder på hytta med de ja På skytebanen i tromsø, er det noen aldersgrense ?? Er 16 og skal på klassetur dit (av alle steder ) Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Jeg skyter kun med ymse pistoler når jeg er ute på byen... EDIT: Saken er ikke hva du har skutt med...men hva du har skutt på Endret 2. mars 2005 av jij1984 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Nice Lord^, må begynne med skyting også Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Er fun det der. Glock liker eg veldig godt. Skutt med glock og mp5. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Er fun det der. Glock liker eg veldig godt. Skutt med glock og mp5. Hvor skjøt du med mp5? Jeg lurer på å ta et sikkerhetskurs nå. Vi har ordnet en god deal med eieren der jeg skjøt så vi kan få en grei pris på sikkerhetskurset. Men jeg vet ikke hvor happy foreldrene er i at jeg skal skyte Og hvor får man kjøpt våpen som glock i norge? Bare gjennom skyteklubben eller finnes det norske sider som spesialiser seg på håndvåpen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå