Tafsen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 "Boken om Linux" av David Elboth. Er det noe å bruke pengene på? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Utenom at den er litt utdatert så er den sikkert helt grei. Leste den for en stund siden, men husker ikke så mye av hva som sto i den. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Hehe satser på at det går greit med den. Har en tilgodelapp på en butikk eg trenger å bruke. Får jo med meg det grunnleggende iallfall *kjøperDen* Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har vel kommet en ny versjon i det siste som er Fedora-basert. Tror jeg i hvertfall Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Jepp, det stemmer det. Er den eg har kjøpt. Den heter utgave 7. Dei fleste eksempla foregår i Fedora men det er 0 problem å bruke andre system også. Han har også noen eksempel fra skolelinux Lenke til kommentar
graiggen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dette var boken som introduserte meg skikkelig for Linux-verden Selv synes jeg det idag er nokså middelmådig det som står der, men jeg har faktisk lært en del av boka, spesielt av boken som ble bundlet sammen med Boken om Linux, "Linux - Server- og Utviklingsmiljø". Og forresten, hvis noen her skulle være fristet til å prøve FreeBSD: IKKE KJØP "FREEBSD IN 24 HOURS". Største møkkaboka, ever. Lenke til kommentar
trost i taklampa Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dette var boken som introduserte meg skikkelig for Linux-verden Selv synes jeg det idag er nokså middelmådig det som står der, Enig...har boken selv, og min mening er at den ikke er verdt papiret den er skrevet på. Man forsøker å gi litt tyngde, samtidig som man skal ta vare på det litt åpenbare. Dette blir kokt sammen til noe jeg kaller hverken eller, og får terningkast 1:) Du finner mye mer relevant info på web'en, og der er det attpåtil gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå