Πεισιθάνατος Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg gir dem jo politisk frihet som bare det... Men neida... Jeg tror det avhenger av de andre nasjonene. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Min nasjon Endret 15. juni 2005 av henrikmain Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Civil Rights:Excellent Economy: Good Political Freedoms:Good 15% skatt. Bra greier . Går rette veien nå, slet litt med økonomien en stund. http://www.nationstates.net/cgi-bin/index.cgi Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Du må bruke en annen link for å linke til din side. Jeg har litt vel høy skatt synes jeg, 19%, men høyere for de rike. Har kommet meg stort sett der jeg vil nå. Civil Rights: Very Good Economy: Good Political Freedoms: Rare Jeg er også nest øverst av ikke-demokratiene på dagens måling, mest like inntekter. edit: http://www.nationstates.net/cgi-bin/index....n/nation=foulon Endret 17. juni 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
noodles Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 The Peoples Republic of Mushroom Cults Basket Case økonomi er vel bra ? Gått nedover med økonomien, ja.. Men tenkte eg kunne nenmne at eg er nr. 2013 i verda på dagens måling.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) The private sector is almost wholly made up of enterprising fourteen-year-old boys selling lemonade on the sidewalk, although the government is looking at stamping this out. :!: edit: jeg så på de som ligger helt øverst på dagens måling, de aller fleste har Economy: Imploded Endret 17. juni 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Shit, jeg er faktisk på 3. plass i Hardwares supreme region Og jeg som trodde jeg gjorde det dårlig. * Nå ble jeg glad * Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Shit, jeg er faktisk på 3. plass i Hardwares supreme region Og jeg som trodde jeg gjorde det dårlig. * Nå ble jeg glad * Huh? Har hardware-forumet en egen region? Dagens status: Civil Rights: Very Good Economy: Powerhouse Political Freedoms: Superb Da ble jeg med i Hardware-regionen. Endret 17. juni 2005 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Huh? Har hardware-forumet en egen region? Ja, det står på side 2* hvordan du blir medlem. * Hvis du har satt opp 20 innlegg per side i innstillingene dine. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg har merket at jeg har gått fra et lite statlig styringsorgan, til et medium-sized et. Noen som har idéer til hvordan jeg reduserer størrelsen igjen? Det er tross alt et diktatur der jeg skal bestemme alt uten småkonger. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg synes dette begynner å bli kjedelig. Jeg vet jo hvor jeg står politisk fra før så det er jo ikke noe nytt. Jeg synes også spørsmålene er litt for stive fordi det er alt for lite rom for smarte og kreative løsninger. Alt er satt på spissen og er ment for å provosere en annen gruppe og bygge opp dilemmaer. Det er alt for lite løsningsorientert og alt for lite fritt. Mange av spørsmålene er jo også umilig å svare på fordi alle alternativene er like idiotiske. Huff.. måtte bare få ut frustrasjonen etter dagens runde. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har gitt opp litt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg henger fremdeles med, men har gått en smule lei i det siste da alle spørsmålene er spurt før. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 mine 2 nasjoner heter "The Song of YaAllWantASingle" og "The Free Land of Give Peace A Chance", begge er i Hw-regionen. De er visst #1 og 2 i dagens ranking, for "most cultured".. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) mitt land: http://www.nationstates.net/cgi-bin/index....nation=gunfreak har hatt det en stund. har snart 3 miliarder folk Endret 26. juni 2005 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 ÆSJ! UN Category: Compulsory Consumerist State Jeg som var så fornøyd med "Father Knows Best State". Vil tilbake dit! Hvorfor finnes det ikke en 'drep hele regjeringen' knapp? Det er meg, diktatoren, som skal bestemme alt! Regjeringen min har gått fra small til enormous også. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 det er en illustrasjon over fn-kategoriene.. vil du bli father knows best state igjen, må du nok begrense økonomien din mer. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 http://img.photobucket.com/albums/v251/Tin...oliticalmap.jpg det er en illustrasjon over fn-kategoriene.. vil du bli father knows best state igjen, må du nok begrense økonomien din mer. Takk. Fin oversikt, kanskje jeg klarer å komme meg tilbake dit jeg vil Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Den siste måneden har hele 9 land opphørt å eksistere, sansynligvis på grunn av ferie og dermed mangel på oppdatering av landet sitt. Så nå er det bare 18 land igjen i vår region. Jeg vil bare minne dere på spillet så håper jeg ikke så mange flere opphører å eksistere. PS. Spørsmåldatabasen har tydeligvis blitt ganske oppgradert i det siste for jeg ser stadig nye spørsmål og ingen gjentagelser selv om jeg har vært med noen måneder nå. Kan jo være gøy å varme opp hjernelappen som tar seg av politikk nå før valget også. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hva slags spørsmål får man? Hvis man bare får tullespørsmål med urimelige alternativer så vet jeg ikke om jeg gidder engang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå