Gå til innhold

NationStates, et politisk forumspill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må bruke en annen link for å linke til din side.

Jeg har litt vel høy skatt synes jeg, 19%, men høyere for de rike. Har kommet meg stort sett der jeg vil nå.

Civil Rights: Very Good

Economy: Good

Political Freedoms: Rare

Jeg er også nest øverst av ikke-demokratiene på dagens måling, mest like inntekter.

edit: http://www.nationstates.net/cgi-bin/index....n/nation=foulon

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar

The private sector is almost wholly made up of enterprising fourteen-year-old boys selling lemonade on the sidewalk, although the government is looking at stamping this out. :!:

edit: jeg så på de som ligger helt øverst på dagens måling, de aller fleste har Economy: Imploded

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Shit, jeg er faktisk på 3. plass i Hardwares supreme region :) Og jeg som trodde jeg gjorde det dårlig.

* Nå ble jeg glad *

Huh? Har hardware-forumet en egen region?

Dagens status:

Civil Rights: Very Good

Economy: Powerhouse

Political Freedoms: Superb

:thumbup:

Da ble jeg med i Hardware-regionen.

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

Jeg synes dette begynner å bli kjedelig. Jeg vet jo hvor jeg står politisk fra før så det er jo ikke noe nytt. Jeg synes også spørsmålene er litt for stive fordi det er alt for lite rom for smarte og kreative løsninger. Alt er satt på spissen og er ment for å provosere en annen gruppe og bygge opp dilemmaer. Det er alt for lite løsningsorientert og alt for lite fritt. Mange av spørsmålene er jo også umilig å svare på fordi alle alternativene er like idiotiske.

Huff.. måtte bare få ut frustrasjonen etter dagens runde.

Lenke til kommentar

ÆSJ!

UN Category: Compulsory Consumerist State

Jeg som var så fornøyd med "Father Knows Best State". Vil tilbake dit! Hvorfor finnes det ikke en 'drep hele regjeringen' knapp? Det er meg, diktatoren, som skal bestemme alt! Regjeringen min har gått fra small til enormous også. :(

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Den siste måneden har hele 9 land opphørt å eksistere, sansynligvis på grunn av ferie og dermed mangel på oppdatering av landet sitt. Så nå er det bare 18 land igjen i vår region. Jeg vil bare minne dere på spillet så håper jeg ikke så mange flere opphører å eksistere.

PS. Spørsmåldatabasen har tydeligvis blitt ganske oppgradert i det siste for jeg ser stadig nye spørsmål og ingen gjentagelser selv om jeg har vært med noen måneder nå.

Kan jo være gøy å varme opp hjernelappen som tar seg av politikk nå før valget også. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...