e321 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg har et sblive 5.1 kort som jeg har lyst til og bruke line in til headsett ut... går det ? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Vet ikke om jeg misforstår noe, men line in er vel til mic o.l. ? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 joda det er derfor jeg spør Lenke til kommentar
Soho Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg har et sblive 5.1 kort som jeg har lyst til og bruke line in til headsett ut... går det ? Jeg har et slikt soundblaster live kort (digitalt) Der bruker jeg den digitale kontakten til anlegget mitt, og så er det en analog utgang også. Så spørsmålet er om du har et digitalt eller analogt kort. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Line In er akkurat dét: En inngang. Det kommer ikke noe ut, så nei, du kan ikke bruke denne. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 er vel mulig om du lodder om litt på kortet. men det er ikke noen lett måte å gjøre det på nei. som andre sier det er en ingang ikke utgang Lenke til kommentar
radiated Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Du kan koble headsettet i høyttalerUTgangen. Pass på å skru ned volumet i Windows helt før du setter i pluggen, for lydkortet gir litt mer strøm ut enn f.eks. en discman. EDIT: Utgangen er farget grønn .Du bør også velge headsett som høytalleroppsett, så trenger ikke maskina jobbe med å sende til flere enn de 2 kanalene du bruker. Endret 28. februar 2005 av radiated Lenke til kommentar
xoop Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det skal gå å bruke utgangen til bakhøyttalerne, og bare konfigurere i driveren at bak og framme skal spille det samme. Husker ikke helt hvordan, men jeg gjorde dette selv når jeg hadde et Live! kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå