LOBOS Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 HijackThis Link ( Om du lurer på hvilket program dette er. ) Har et spørsmål til en linje jeg får i HijackThis: O9 - Extra button: (no name) - {CD67F990-D8E9-11d2-98FE-00C0F0318AFE} - (no file) Kan jeg bare fjærne denne linjen, forde det er bare en register linje til noe som ikke finnes lenger, eller er den fortsatt i bruk av noe? Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Slettan og merket ingen ting så jeg regner med at den ikke trengs da det bare er en ubrukt register linje. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hei! Anbefaler å jevnlig å rydde opp i registryet. Spinel Clean & tidy 1.5 er et bra gratis og lite ressurskrevende program Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei!Anbefaler å jevnlig å rydde opp i registryet. Spinel Clean & tidy 1.5 er et bra gratis og lite ressurskrevende program får en 404 Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Helt trygt å fjerne det der. Les for øvrig denne guiden som forteller hva de forskjellige oppføringene i Hijack This representerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå