Magnusha Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Funksjoner: -Kalender: ikke viktig -MMS: ja -GPRS: ja -EDGE: ikke viktig -WAP: ikke viktig -Kalkulator: ja -JAVA: ikke viktig -Email klient: ikke viktig -Spill: ja Form: -Klapp -Vekt: ikke så viktig -Antenne: integrert antenne -"Støt/sprut/støv-sikker": ikke viktig Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: ikke så viktig -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: hva som helst, bare det er klapp -Kamera: ja -Videokamera: ikke viktig -Symbian: nei -Triband: nei -Infrarød port: ikke viktig -Bluetooth: ikke viktig -Minne: så stort som mulig, men ikke veldig viktig -Minnekort?: ikke viktig -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: ja, men er ikke så viktig -Radio: ja, men er ikke så viktig -3g(UMTS): nei -Wlan: nei -Mulighet for GPS: nei -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Har en bror som skal ha mobil telefon nå, han er 12år og har lyst på klapp telefon, han bruker den vel mest til å sende sms med. Noen som vet hvilken mobil han burde gå for? Takker for alle svar Endret 28. februar 2005 av magnum_h_a Lenke til kommentar
Algron Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Samsung E330 kanskje? Lenke til kommentar
Lars86 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er du sikker på at han trenger mulighet for GPS? Hvis ikke Samsung E700/E330. Eller kanskje V200 hvis den fortsatt blir solgt. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Må nok gjenta det Lars86 sier: Skal han virkelig ha GPS? Det skulle iallefall forundre meg, GPS er jo navigasjonssystem Ellers så må jeg hive meg på bølgen og si at E330 ser ut til å passe hans krav (og din lommebok?) best. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hva med Samsung E700 da? De fleste Expert-butikker selger den hvertfall til litt over 2000 kr. uten abo. (Elkjøp har sikkert samme prisen...) Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Er du sikker på at han trenger mulighet for GPS? Hvis ikke Samsung E700/E330. Eller kanskje V200 hvis den fortsatt blir solgt. Sorry tasta feil han skal ikke har GPS! Men lurer litt på LG F2100 er denne noe bra? Lenke til kommentar
monstar Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hydro Texaco har tilbud på en motorola klapp, husker ikke hvilken modell. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Motorola V220, kanskje? Den er på tilbud flere steder. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er Motorola V220 ja, som jeg tror kostet 799 kr. m/kontantkort, husker ikke hvilken opperatør: Men kort sagt et spennende tilbud i grunn. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Er Motorola V220 ja, som jeg tror kostet 799 kr. m/kontantkort, husker ikke hvilken opperatør: Men kort sagt et spennende tilbud i grunn. Rimi har den til 799 med kontantkort Endret 1. mars 2005 av NiwT Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 E700? Den er bedre enn den høres ut til, og bude oppfylle kravene ganske godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå